Helpforum

Licentieprobleem in ZX 10

nirko674@gmail.comnirko674@gmail.com Berichten: 18Verified User

Hallo lieve Jason, het spijt me zeer te moeten zeggen dat ik me zo teleurgesteld voel over alle problemen die ik tegenkom als ik de software probeer te gebruiken ... vooral om in te loggen en de software te activeren voor gebruik. De laatste tijd zit het altijd vast wanneer ik probeer verbinding te maken met de ECU-module en ik kreeg hetzelfde bericht: "ONGELDIG CONTROLE-RECORD" De laatste keer dat we hetzelfde probleem hadden, heb je het voor ons opgelost ... alleen voor de goede orde, ik heb alle legale licenties voor de Kawasaki-modellen ,,,,,, Dus, probeer dit probleem zo snel mogelijk op te lossen, want ik heb het dringend nodig! groeten Nir


Comments

  • nirko674@gmail.comnirko674@gmail.com Berichten: 18Verified User

    Jason alleen om iets duidelijk te maken over dit probleem: op mijn ZX10R 2019 WERKT HET PERFECT ... lees en schrijf ... Maar op ECU 21175-1268 kan HET lezen maar niet updaten !! Nir

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik moet weten welk licentienummer bij deze ECU hoort om u te helpen. Bedankt, Jason A.

  • nirko674@gmail.comnirko674@gmail.com Berichten: 18Verified User

    Hallo, nummer- 0BC0435D bedankt, nir

  • nirko674@gmail.comnirko674@gmail.com Berichten: 18Verified User

    Sorry, een licentie voor een foutnummer is B2FDFF93

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik heb licentie B2FDFF93 gereset, dus probeer opnieuw te knipperen. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.