Tukifoorumi

yxz turbo

do19.daniel.lecavalier@nv.touro.edudo19.daniel.lecavalier@nv.touro.edu Viestejä: 2Verified User

Hei, minulla on 2016 yamaha yxz turbokompleksin kanssa, jonka olen koonnut. Käytän tällä hetkellä FTecu-ohjelmaa ajoitukseen ja PCV-ptiä viritykseen. Mietin, onko mahdollista virittää PAINON kautta ftecuun?

Kommentit

  • kwalterb@yahoo.comkwalterb@yahoo.com Viestejä: 4Verified User

    Työskentelen tällä hetkellä saman asian parissa, mutta olen joutunut ongelmaan lisenssillä. ? Toivottavasti minulla on pian toimiva FTECU-viritys. Mukautin GM Bosch 3 bar -karttatunnistimen, ja se toimii aluksi, mutta minun täytyy vetää polttoainetta MAP-puolelle tyhjäkäynnillä, enkä enää voi muodostaa yhteyttä ECU: hon; sanotaan, että tarvitsen uuden lisenssin. En ole onnellinen, mutta toivottavasti voin saada tällä viikolla FTECU -sovelluksen korjaamaan. Jos et vielä tiedä tehtaan MAP-anturi on NA: lle tarkoitettu 1 bar: n yksikkö. Tarvitset 2 bar 14,7 PSI -korotukselle, 3 Bar 29,5: lle ja niin edelleen. Ilmakehössämme käytetään periaatteessa 1 paineen baaria koko ajan (muuttuu säällä, korkeudessa jne.). Kaikki anturit toimivat samalla jännitealueella, joten polttoainekarttaa on muutettava rajusti jokaiselle herkkyystasolle. 1 barin viritys muodostaa ensimmäisen 33% 3 barin virityksestä (periaatteessa, mutta ei tarkalleen). Sen perusteella, mitä olen lukenut, FTECU: lla on turboääni, mutta se on lukittu kuin Graves-viritys, joten minulla ei ole kiinnostusta.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Lisenssisi on "yritetty" -tilassa flash-prosessin aikana ilmenneen ongelman vuoksi. Voimme nollata sen, mutta haluan varmistaa, että nykyinen tiedostosi on tallennettu jonnekin, koska lisenssin ollessa nollattuna kaikki ECU: n viritetiedostot menetetään.

  • kwalterb@yahoo.comkwalterb@yahoo.com Viestejä: 4Verified User

    Kiitos. Pystyin selvittämään ongelman nopeasti lisenssilläni ja olen varmuuskopioimassa. Kaikki ohjeet auton käynnistämiseksi helpoksi JA tyhjäkäynnille oikein 3 bar: n MAP-anturivirityksellä. Keskitaso ja yläpää ovat hienoja, mutta minusta näyttää olevan vaikeuksia saada oikea polttoaine tyhjäkäynnillä. Onko tapa säätää IAC: ta? Näyttää siltä, että kun tyhjiö saavuttaa -9 - -10 tuumaa / hg, se lentää noin 1400 kierrosta minuutissa ja tyhjäkäynnillä tasaisena ennen kuin yrittää laskea alas 1000 kierrosta minuutissa ja nojaa ulos ja kuristaa noin -4 tuumaa / hg? Se sujui kuitenkin hyvin ennen anturin vaihtamista. Minulla on Sidewinder-injektorit, Walbro-polttoainepumppu ja Sidewinder Fuel -paineensäädin paluulinjalla. Onko tällä jotain tekemistä # 1-sylinterin toisen MAP-anturin kanssa?

  • yasminbarraza@hotmail.comyasminbarraza@hotmail.com Viestejä: 2Verified User

    Hei, minä olen valmis hyppäämään turbo yxz -sovellukseni virittämiseen. Minulla on asennettu 3 bar: n kartta-anturi. Kaikkia osoittimia arvostetaan suuresti. Minulla on 1000 cc injektorit, Walbro polttoainepumppu, nostoprosentin nousuputken säädin paluulinjalla. Minun ymmärrykseni, joutokäynti asetetaan kartta vs. rpm polttoainetaulukoihin ja sitten se siirtyy tps vs rpm polttoaineeksi, kun se on tyhjäkäynnillä? Yritän vain ymmärtää.

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Viestejä: 39Verified User

    Mitä te miettitte? Pystyitkö kaverit saamaan hyvän virityksen?

  • Nolimitcustoms117@gmail.comNolimitcustoms117@gmail.com Viestejä: 4Verified User

    Uusi foorumi, mutta olen omistanut ohjelmistoja nyt noin kaksi vuotta. Omistan 17 3 polkimen gytr-turbokoneen, joka on nyt varastossa. Olen rakentanut moottorin, jokainen asia toimii hyvin 15 psi: ssä, mutta viime kerralla, kun säädin karttaa parempien AFR-arvojen saavuttamiseksi 99 % -äänivirralla, se jäätyi ja nyt, kun liitän sen siihen kertoo minulle, että ecu err kesti jonkin aikaa selvittääkseni kaikki tämä viritys, kun tein kaiken itse. Enkä ole tietokonetietoinen ... mutta nyt olen kokenut apua, jota arvostan

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Näyttää siltä, että sait ECU: n vilkkuneen tänään mitään ongelmaa. Onko sinulla vielä ongelmia? Kiitos, Jason A.

  • Onko mitään tapaa säätää injektorin tietoja? Sisältyykö se "turbotiedostoon"? Olen juuri päivittänyt 1600cc: n suuttimiin e85: ssä ja luulen, että se auttaisi. Aiemmin käytin 1150 cm3: n suuttimia, joista suurin osa viritettiin PCV pti: n kautta virittimen avulla. Onko myös korvaavaa 3-palkkista kartta-anturia, joka kytkeytyy varaston ecuun? Olisi mukavaa, jos voisin virittää FTecun kautta PCV-possu takaisin

  • hastingstirellc@gmail.comhastingstirellc@gmail.com Viestejä: 2Verified User

    Soita alba ja tilaa heiltä 3 baarin kartta-anturi, se on tarkoitettu toimimaan tämän ohjelmiston / virityksen kanssa. Reckless Ranch pelaa tällä hetkellä kaksivaiheisella virityksellä ensimmäisellä vaihteella, jotta voit jättää vauhtia. Lähtö tällä hetkellä 10 psi: llä 15-17 psi: n järjestelmällä. Tämä ohjelmisto on loputon, jos tiedät mitä olet tekemässä.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.