Helpforum

geen rev-limiter voor mijn afbeelding

jtingram@msn.comjtingram@msn.com Berichten: 39Verified User

De afbeelding 2S3-8591A-A0-voorraad en onbeperkt hebben geen rev-limietaanpassing voor mijn fiets. Ik heb een andere afbeelding gebruikt die niet overeenkomt met mijn ecu, dus ik heb die functie. Is er een manier om dat toe te voegen of moet ik gewoon een niet-overeenkomende afbeelding blijven gebruiken als deze geen problemen veroorzaakt?

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, blijf de andere afbeelding gebruiken als deze geen problemen veroorzaakt. De rev-limiet is nooit ontwikkeld voor dit bestand in de tijd dat we hier de fiets / ECU hadden. Bedankt, Jason A.

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Berichten: 39Verified User

    Wat voor soort problemen kan het veroorzaken? Ik heb een inactief probleem of zou het iets anders van aard zijn?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Het zouden problemen zijn als een controlelampje voor een code die niet bestaat, de fiets start niet, enz ... Bedankt, Jason A.

  • bgermer1@gmail.combgermer1@gmail.com Berichten: 4Verified User

    Zou je het erg vinden om te delen welke afbeelding je gebruikt waarvoor de rev-limiet is aangepast? Bedankt

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik ga ervan uit dat hij het bestand 2S3-8591A-00 (VS) gebruikt, bedankt, Jason A.

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Berichten: 39Verified User

    Ja, dat is het.

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Berichten: 39Verified User

    En heeft een snelle schakelfunctie die de andere afbeeldingen niet hebben. Mist het meer dat ik niet zie?

  • M_850_M@hotmail.comM_850_M@hotmail.com Berichten: 2Verified User

    Hallo Have V max 2015 & Upload de afbeelding 2S3-8591A-A0 onbeperkt, dus als ik de 130 mil bereik, wordt de motor afgesneden? Maar de afbeelding 2S3-8591A-A0 Stock Bereik de 135 mil, maar de brandstofbesparing is alleen. wat ik doe Met vriendelijke groet

  • 4dmax1207@gmail.com4dmax1207@gmail.com Berichten: 7Verified User

    Niemand houdt ervan dat de VMAX beperkt is tot 235, hoewel hij zeker snel is zonder enige bescherming tegen de wind.. Eerst dacht ik dat het werd beperkt door de ETV-waarden, maar dit lijkt niet het geval te zijn.... Ik hoop op jaren nu dat de jongens van FTECU in staat zijn om de limiter te verwijderen, maar het lijkt erop dat het erg moeilijk/onmogelijk is. grtz, D

    Don't drive faster than your guardian angel can fly!

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User
    bewerkt June 2022

    Hallo, wat is je ECU-onderdeelnummer en over welk jaar VMAX heb je het. Ik kan bij de ontwikkeling informeren om te zien of ze ook de optie voor toerentalbegrenzer kunnen toevoegen. Ik weet niet zeker of ze dat op dit moment zouden kunnen. Ik neem ook aan dat je het hebt over een beperkte snelheid? Groeten

  • 4dmax1207@gmail.com4dmax1207@gmail.com Berichten: 7Verified User

    Ingram gebruikt heeft de 2S3-8591A-A0 voorraad, maar gebruikt nu de 2S3-8591A-00 onbeperkt. Ik gebruik de 2S3-8591A-90 onbeperkt, die ook geen toerenbegrenzer heeft.... Maar ik denk dat het echte probleem hier is dat hij een snelheidsbegrenzer heeft, waarvan de instellingen verborgen zijn... Ingram hoopt dit probleem op te lossen met de instellingen van de toerenbegrenzer, maar ik geloof dat het een andere instelling is ... Grtz, D

    Don't drive faster than your guardian angel can fly!

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Ik zou het niet weten, we hebben geen optie voor de snelheidsbegrenzer. Ik weet dat de ontwikkeling de neiging heeft om het te verwijderen uit de onbeperkte bestanden. Ik weet echter niet of dat bij elke fiets zo is. Als we erachter kunnen komen of het werkt voor Ingram, zou dat een grote hulp zijn. @jtingram@msn.com

Meld je aan of registreer je om te reageren.