Tukifoorumi

Tavoitteena solo 2, älä lue ecu-tietoja

johneengineering@yahoo.co.ukjohneengineering@yahoo.co.uk Viestejä: 3Verified User
sisään R1

Hei, en pääse tavoite soolo 2 lukemaan ecu-tietojani r1 2009 uk -pyörältäni. Yritin salata polkupyörääni takaisin normaalikarttaan. Tiedostojen kirjoittamisen jälkeen se meni tarkistettavaksi ja epäonnistui. Ftecu-ohjelmisto kertoo minulle, että minun on istutettava lisenssi ecullesi, vaikka olen vilkkanut ecua useita vuosia. Pyörä käynnistyy ja näyttää siltä, että siinä on vakiokartta. Tavoitteena solo 2 ei vieläkään lue tietoja ja ftecu kysyy edelleen uutta lupaa. Kun verkkosivustolla lisenssi sanoi viimeisimmässä toiminnassa "flash init" Kiitos John

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei John, etkö saanut sähköpostia, jonka lähetin sinulle eilen vastauksena ECU-datakysymykseen? En myöskään näe mitään vikaa lisenssissä, mutta joku muu voi jo nollata sen täällä. Yritä vilkkua uudelleen ja naimisiin uudelleen ECU: n kanssa kyseisen lisenssin mukaan. Kiitos, Jason A.

  • johneengineering@yahoo.co.ukjohneengineering@yahoo.co.uk Viestejä: 3Verified User

    Hei Jason Mike uk agentti fteculle sai lisenssin minulle ja välähti uudelleen ecu OK nyt takaisin alkuperäiselle kartalleni OK ilman ongelmia. Olen juuri tarkistanut sähköpostiosoitteeni johneengineering@yahoo.co.uk. Enkä ole saanut sinulta yhtään sähköpostia, vain sähköpostit ovat Mikeltä Velox racing UK -toimittajasta ftecu. Jos mahdollista, voisitko lähettää uudelleen Paljon arvostettua Johnia

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    John, minulla on joskus ongelmia sähköpostini kanssa. Lähetän uudelleen puolestasi! Kiitos, Jason A.

  • johneengineering@yahoo.co.ukjohneengineering@yahoo.co.uk Viestejä: 3Verified User

    Ecu-tietojen lukemisessa aim solo 2:n kautta on edelleen ongelmia, onko joku saanut k-linjan tiedot Kiitos John

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.