Helpforum

De fiets wordt uitgeschakeld wanneer er gas wordt gegeven na de Power Commander-kaart

allen.hayden99@gmail.comallen.hayden99@gmail.com Berichten: 1Verified User

Ik heb de standaard ecu-flitsset voor mijn 2018 mt10 gekocht en de motor weigert te rijden wanneer een Power Commander-kaart wordt toegevoegd. Het zal het onbeperkte deuntje prima uitvoeren, maar zodra de nieuwe kaart is toegepast, wordt het uitgeschakeld wanneer je het gaspedaal aanraakt. Ik keek echt uit naar de lage machtswinsten die zouden komen van de machtscommandantenkaart. Ja, ik heb alle P / C-nummers geprobeerd. Ja, ik download de juiste bestanden en pas de melodie voor mijn fiets toe. Ja, ik heb geprobeerd het meerdere keren te installeren. HELP ALSTUBLIEFT!

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, wat is uw ECU-onderdeelnummer? E-mail me alsjeblieft een paar van de pc-nummers die je probeerde. Bedankt, Jason A.

  • joze@kodi.sijoze@kodi.si Berichten: 2Verified User
    Ik heb een probleem. vond u the oorzaak of the probleem? 
    

    regards Joze

  • sammysteinberg@gmail.comsammysteinberg@gmail.com Berichten: 2Verified User

    stoten. Ik probeer hetzelfde te doen. Wanneer ik de pc-brandstofkaart probeer te importeren, importeert de software "negatieve" waarden van de pc-kaart en voert "0" -waarden in de brandstoftabellen in. Dus als het gaspedaal überhaupt beweegt, snijdt de ecu brandstof af en sterft de motor onmiddellijk. Ik gebruik de LeoVince slipon/midpipe-kaart rechtstreeks van de dynojet-website en ga verder met het onbeperkte MT10-bestand. Heeft iemand deze al bedacht?


  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Die pc-brandstofkaart werkt niet die u probeert te gebruiken. Ofwel zijn de brandstofassen niet correct uitgelijnd of mogelijk is er meer dan alleen een brandstoftabel in dat pc-bestand. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.