Tukifoorumi

XSR700 2020

ndwolfy@gmail.comndwolfy@gmail.com Viestejä: 11Verified User

Joten sain juuri tiedonsiirtokaapelisarjan XSR700-laitteelleni, mutta etsimällä sitä koskevia tiedostoja tiedostot sanovat vain, että ne nousevat vuoteen 2019 asti. Toimivatko nämä vuoden 2020 mallissa?

Kommentit

  • ndwolfy@gmail.comndwolfy@gmail.com Viestejä: 11Verified User

    Etsin XSR700-mallien vuosien 2018, 2019 ja 2020 väliset osanumerot ja ne ovat kaikki samat, joten menin ja yritin alkaa vilkkua ECU: ta rajoittamattomalla 2018 Flashilla, mutta rekisteröidessä ECU: n tililleni sanotaan, että salama epäonnistui ja yritä uudelleen

  • ndwolfy@gmail.comndwolfy@gmail.com Viestejä: 11Verified User

    Okei löysi ongelman epäonnistuneesta salamasta ja yritä uudelleen. Johdot asetettiin vääriin aukkoihin, kun menin pois kuvasta enkä muotoiltuja ohjeita. Olen nyt korjannut tämän ja yrittänyt tuhota ecua. Kaikki meni vastaavasti, mutta pysähtyi saavutettuaan yli 90%: n sanomalla salaman epäonnistuneen uudelleen ja yrittämään uudelleen. Menin yrittämään uudelleen, mutta nyt sanotaan, ettei rekisteröityä ECU: ta löydy. Mitä minun pitäisi tehdä?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, näyttää siltä, että yhteys katkesi vilkkumisen aikana. Minun piti nollata lisenssi, joten yritä vilkuttaa se uudelleen. Kiitos, Jason A.

  • ndwolfy@gmail.comndwolfy@gmail.com Viestejä: 11Verified User

    All toimii nyt, kiitos avusta ja nopeasta vastauksesta. Vaikka tutkimukseni mukaan ECU-osanumerot ovat samat vuoden 2020 XSR: lle verrattuna vanhempiin XSR: iin, voisitko silti vahvistaa, että se soveltuu edelleen siihen? Minun on myös mainittava, että tämä on XSR700: n rajoitettu ja hieman pienempi siirtoversio Australiassa verrattuna Yhdysvaltojen täyssiirtymävaiheeseen

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Mikä on ECUsi osanumero?

  • ndwolfy@gmail.comndwolfy@gmail.com Viestejä: 11Verified User

    ECU-osanumeroni on 1XB-8591A-70, mikä on minulle todellakin uutinen, koska ennen kättä luin vain sen osanumeron pois polkupyörältä saamistani kaavioista sen sijaan, että yritin ottaa sen pois pyörä. Hyvä, että tein vaivaa

  • ndwolfy@gmail.comndwolfy@gmail.com Viestejä: 11Verified User


  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu February 2021

    Tämä ECU-osanumero vastaa vuosien 2015-17 mallien Euro-ECUa, joten sinun on hyvä käyttää tätä tiedostoa. On kuitenkin huomattava, että rajoitetulle versiolle on ilmeisesti olemassa useita mekaanisia muutoksia, jotka on myös korvattava. Näitä ovat imuputket, ilmalaatikon kansi ja snorkkeli sekä kuristimen "vetojohdon" rajoitin, joka estää kaasun avaamisen 100%.

  • ndwolfy@gmail.comndwolfy@gmail.com Viestejä: 11Verified User

    Joo, olen prosessissa, joka rajoittaa sitä ja sallii sen. Kiitos avustasi. Vaikka minun on sanottava, että yllätin, että minun vuoden 2020 XSR-laitteessani käytetään samaa ECU: ta kuin MT-07: ssä 3 vuotta sitten ... olisiko jotain kuitenkin muuttunut, kun he tarkistivat MT-07: n malleja, kun XSR tuli tuotantoon

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Vain koska suunnittelumuutokset eivät aina tarkoita, että ECU muuttuu! 😀 Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.