Tukifoorumi

Voinko käyttää pakoventtiiliä rajoittamattoman viilan kanssa? 2018 R1M

newsh@aol.comnewsh@aol.com Viestejä: 3Verified User
sisään R1

Kuten yllä, olen perännyt kissani ja ladannut Rajoittamaton-tiedoston. Pakoventtiili ei aukea, kun käännän moottoria. Haluaisin, että venttiili t sulkeutuu normaalisti matalilla kierroksilla, jotta se olisi hiljaisempi kaupungissa. Onko tämä mahdollista?

Kommentit

  • newsh@aol.comnewsh@aol.com Viestejä: 3Verified User

    Joitakin yksityiskohtia. Minulla on varastokotelo, jonka olen poistanut Exupin ollessa paikallaan ja kaapelit kytkettyinä. Olen vilkaissut ECU: ta Rajoittamaton tiedosto. Minulla oli aiemmin 2CR, mutta huomaan, että tässä BX4-versiossa ei ole käytössä / poista -kytkintä Exupille (tai AIS: lle tai suljetulle silmukalle) vain diagnostiikkapäällikkö. Joten kysymys kuuluu, toimiiko Exup normaalisti vai onko se käytettävissä rajoittamattomassa tiedostossa? (Se näyttää todellakin olevan tällä hetkellä kiinni, perustuen pyörän käynnistämiseen ja kaasun huuhteluun, jos yritän avata venttiilin avaimella, servomoottori lyö sen kiinni.) Vai alkaako se toimia, jos kytken asiaankuuluvat koodit takaisin päälle? (tai ehkä en ole muuttanut sitä tarpeeksi kovasti istuen seisontatuilla avataksesi!) Haluaisin kompromissin venttiilistä kiinni - mukava ja hiljainen, matalilla kierrosnopeuksilla, kylien läpi kimppuun (ja keskusteluja poliisien kanssa) jota tapahtuu yhä enemmän Isossa-Britanniassa / Euroopassa), mutta rajoitettu, kun pääsen kaasuun. Olen erityisen kiinnostunut 6-7k: n voitoista, jotka tunnen eniten tiellä. Ja tietysti parannukset kaasuvasteen suhteen. Toivottavasti tällä on järkeä!

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, EXUP: n toimintaa ei voida säätää erikseen. Rajoittamattomalla tiedostolla asetus oletusarvoisesti on pois päältä eikä sen koodeja, jos ruutua ei ole valittu. Kun testaat tätä, tee se pyörätelineellä, jos sinulla ei ole dynoa ja käy vaihdealueen läpi useissa kaasupisteissä. Jos et koskaan näe sitä auki, vilkaise varastotiedosto pyörään ja suorita samat testit. Graves Motorsports tekee EXUP-viritystä erityisillä pakoputkillaan. Jos sinulla ei ole yhtä heidän pakoputkistaan, he saattavat myydä sinulle tiedoston, jossa on mukautettu EXUP-viritys, joka toimii sinulle. Kiitos, Jason A.

  • newsh@aol.comnewsh@aol.com Viestejä: 3Verified User

    Okei kiitos. Kytkin 4 poistoventtiiliin liittyvää koodia takaisin diagnostiikkasivun sivulle rajoittamattomaan tiedostoon ja välähdin muutokset. Näen nyt Exupin liikkuvan, kun käännän moottoria, joten näyttää siltä, että se toimii. Voinko kytkeä AIS: n päälle ja pois päältä samalla menetelmällä? Toisin sanoen tarkistamalla asiaankuuluvat vikakoodit se kytketään päälle ja poistamalla valinta käytöstä? Toimiiko tämä O2: n kanssa? Kiitos

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, täydellinen ilo, joka toimi sinulle. Kyllä, nämä ominaisuudet toimisivat samalla tavalla. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.