Supportforum

Det gick inte att importera PC-bränsle.

MAT-TUN1000MAT-TUN1000 Inlägg: 2Verified User

Hej.

Jag kan inte köra PC Fuel Import. De nödvändiga knapparna verkar inte visas. Jag har sökt i forumet tidigare och har sett liknande symtom, men de löste inte problemet. Jag försökte avinstallera och installera om ., men det fungerade inte. Låt mig veta hur man löser detta problem.

kommentarer

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User
    redigerad February 2021

    Hej, det här kan vara ett språköversättningsproblem. Försökte du sätta språket tillbaka till engelska? Vilken artikelnummer-ECU-fil använder du också? Tack, Jason A.

  • MAT-TUN1000MAT-TUN1000 Inlägg: 2Verified User

    Hej Jason Tack för dina kommentarer. När det gäller språkinställningen konverterade jag den till "engelska" en gång, men resultatet ändrades inte. När jag ändrade språkinställningen loggade jag ut och loggade in igen. Artikelnumret I Jag använder är "32920-47HB0". Jag har provat både lager och obegränsat, men kunde inte heller.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, det här är definitivt något slags problem här eftersom det inte händer mig med den exakta filen. Om det inte är en språkinställning möjligen någon typ av Windows-inställning på din dator. Har du texten förstorad mer än OEM-inställningarna? Tack, Jason A.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.