Tukifoorumi

PC-polttoaineen tuonti epäonnistui.

MAT-TUN1000MAT-TUN1000 Viestejä: 2Verified User

Hei.

En voi suorittaa tietokoneen polttoaineen tuontia. Vaaditut painikkeet eivät näytä ilmestyvän. Olen etsinyt foorumeista aiemmin ja nähnyt vastaavia oireita, mutta ne eivät ratkaisseet ongelmaa. Yritin poistaa ja asentaa uudelleen ., mutta se ei toiminut. Kerro minulle, kuinka tämä ongelma voidaan ratkaista.

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User
    muokattu February 2021

    Hei, Tämä voi olla kielen käännösongelma. Yrititkö laittaa kielen takaisin englantiin? Myös mitä osanumeron ECU-tiedostoja käytät? Kiitos, Jason A.

  • MAT-TUN1000MAT-TUN1000 Viestejä: 2Verified User

    Hei Jason Kiitos kommenteistasi. Kieliasetuksen osalta muutin sen kerran englanniksi, mutta tulos ei muuttunut. Kun muutin kieliasetusta, kirjauduin myös sisään ja takaisin sisään. Osanumero I Olen käyttänyt on "32920-47HB0". Olen kokeillut sekä Stock- että Unrestricted-tuotteita, mutta en kyennyt tekemään kumpaakaan.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Tämä on ehdottomasti jonkinlainen ongelma täällä, koska sitä ei tapahdu minulle käyttämällä tarkkaa tiedostoa. Jos se ei ole kieliasetus, mahdollisesti jonkinlainen Windows-asetus tietokoneellasi. Onko tekstiä suurennettu enemmän kuin OEM-asetuksia? Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.