Tukifoorumi

Nopeampaa kysymys!

ssamsuominen@gmail.comssamsuominen@gmail.com Viestejä: 9Verified User

Hei! Minulla oli pikavaihdin Yamaha MT 07: lla aiemmin tänä vuonna, ja se rikkoi moottorini, koska vaihdin katkaisi vain sytytyksen mutta ei polttoainetta, jolloin polttoaine suppilosi pakoventtiiliin ja räjähti uudelleenkäynnistyksen yhteydessä, jolloin venttiilin jousipidikkeet hyppivät ulos paikasta. Annettu asiayhteys, onko ECU-pohjainen pikavaihteesi leikkaava polttoainetta ja sytytystä vai vain toinen kahdesta? Ostan tämän, jos voit taata minulle, että moottorini ei rikki uudelleen, jos käytän vain viritysohjelmiston oletusarvoja. Minulla on jo vilkkuva pakki.

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User
    muokattu February 2021

    Hei, QS leikkaa polttoainetta ja sytytystä. Meillä on tonnia asiakkaita tässä asennuksessa ilman ongelmia ... Tilanne, jonka selität minulle, ei ole edes mahdollista tietoni perusteella. Ehdotan sinulle, että varmistat, että pyörässäsi on korkealaatuista kaasua, ja ehkä hiljennä sytytyksen ajoitusta. Kiitos, Jason A.

  • ssamsuominen@gmail.comssamsuominen@gmail.com Viestejä: 9Verified User

    Käytän parasta mahdollista polttoainetta. Myös sytytysajastukseni olivat varastossa silloin, kun moottoriongelma ilmeni. Pitäisikö healtech-tuotemerkin nopeansiirrin ja se vain katkaisi sytytyksen, joten ihmisten kanssa, joiden kanssa olen puhunut, polttoaine jatkaa ruiskuttamista eikä syty sytytyskatkoksen vuoksi, joka saa polttoaineen suppiloon pakoventtiiliin ja räjähti sitten syttymisen yhteydessä, mikä aiheutti ongelma ... Joka tapauksessa, koska pikavaihteesi leikkaavat sekä polttoainetta että sytytystä, minulla ei pitäisi olla mitään ongelmia, joten ostan pikavaihtajanne lähitulevaisuudessa!

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.