Helpforum

2018 Yamaha R6 Autoblip / QS

rpachec10@gmail.comrpachec10@gmail.com Berichten: 21Verified User

Hallo, ik heb een Yamaha R6 uit 2018 en heb de autoblip / QS geïnstalleerd. Het werkte in beide richtingen. het werkt goed omhoog schakelen, maar de autoblip werkt af en toe. Het lijkt erop dat het soms goed werkt. alle hulp bij het oplossen van problemen zou het op prijs stellen.

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Over het algemeen is het met de shifters een probleem van werken of niet werken. De schakelsensor zelf is gewoon een drukschakelaar, eigenlijk als een aan / uit-schakelaar. Het circuit is normaal gesproken open (NO) en wanneer geactiveerd, sluit het het circuit waardoor een verschuiving kan plaatsvinden. Om autoblip goed te laten werken, moet u volledig gas geven en boven de 4000 tpm komen. Zorg ervoor dat uw groene draad die aan de ECU is vastgemaakt volledig is ingestoken en goed contact maakt, want dat is uw autoblip-signaaldraad. Zorg er ook voor dat uw schakelstangen 90 graden zijn om ervoor te zorgen dat u de meeste hefboomwerking heeft. U kunt ook proberen een continuïteitstest van de schakelsensor uit te voeren om te zien of een zijde van de sensor defect is. Bedankt, Jason A.

  • jose-m-gjose-m-g Berichten: 2Verified User

    2017 R6 BMC Race-filter, Graves Velocity-stapels, Graves Block off, Akra headers w/GP slipon, servo-eliminator, IRC QS/Auto Blipper. Werkt de Graves-suite met de volledige kaart van de Graves-suite? Moet ik de "Enable the QSS Input" naar "false" en de "Disable QSS min speed" naar "false" veranderen om het IRC standalone systeem de QS / Auto Blipper instellingen te laten verzorgen? Bedankt voor je tijd. Jose

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik heb geen kennis van dit IRC-systeem, dus het kan zijn dat je wat met de instellingen moet spelen. Je kunt eerst de Graves-kaart proberen en als dat niet goed werkt, ga dan naar het Unrestricted-bestand. In het Unrestricted-bestand kunt u alle ECU-mappingparameters wijzigen. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.