Blipper-ongelma
Arab.riders@yahoo.com
sisään GSXR 1000
Hei, minulla on GSX1000R 2017. Vaihdin vaihtimen FTECU-sirppuun, mutta vaihdin ei toimi kumpikaan. R-ominaisuus käytössä. Yritin molempia (ota / poista käytöstä) peruutusvaihto. Vaihdoin myös vaihtajan johdotusta, mutta silti ei toimi. ECUni on 32920-17K92. Kiitos
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Poistin FTECU-anturin ja asensin OEM-anturin ja edelleen sama ongelma. Vaihtaja toimi hyvin ennen kuin vilkaisi ECU: ta normaalilla kuviolla. Nyt GP-malli ei toimi.
Hei, jos laitat varastosiirtimen takaisin STD-vaihtoon, toimiiko se hyvin? Oletko kokeillut molempia QS-moodeja 1 ja 2? Kiitos, Jason A.
Kyllä, yritin vain molempia ohjeita. Kaikki eivät toimi. Pitäisikö minun kokeilla eri ECU-kuvaa? Tai se ei ole mahdollista eri ECU-numerolle? Myös ECU-moduuleissa >> QS Launch control pit -rajoitin; ei voi aktivoida. Ponnahdusikkuna avautuu "Virhe, paikantaa nopeuden muuttuja. Kokeile toista tiedostoa tai ota yhteyttä tukeen ”
Virhesanoma koski rajoittamatonta kuvaa. saman ECU #: n varastokuvalle virheilmoitus on erilainen. "Tuntemattomia tietoja tallennuspaikalla. Kokeile toista tiedostoa tai ota yhteyttä tukeen ”
Yritin toista kuvaa ECU # 32920-17K90 rajoittamattomana ja toimin nyt molemmilla tavoilla. onko OK pitää tämä kuvatiedosto? Kiitos
Hei, kyllä, jos toinen tiedosto toimii pyörällä, pidä se. Kiitos, Jason A.
Pelkästään tietojen jakamiseksi kaikki seuraavat tiedostot eivät voi aktivoida siirtäjää. 32920-17Kf3, 93, 90, L0, N0, D3, 62, 72, 82, D2 ja F2. Kiitos
Hei, kiitos tiedoista, tarkastelen tätä. Kiitos, Jason A.
HEI MINULLA ON TÄMÄ SAMA VIKA YHDESSÄ, MUTTA 2017 TOIMII VAIN 4 JA 5 UP:ssa. DOWNSTREAM EI TOIMI JA TESTASIMME QS-MODUULISSA 1 JA 2 ECU 17K82