פורום תמיכה

לא נמצא ECU רשום xsr900 E3856FFB

shadowgryphus@hotmail.comshadowgryphus@hotmail.com הודעות: 3Verified User

שלום, יש לי בעיה עם הרישיון שלי, רישיון E3856FFB וה- ECU IS B90 8591A 40 XSR900 2016, אני מנסה להתחבר להבהב שוב את ה- ECU שלי עם פרמטרים חדשים אבל התוכנה אמרה לי "לא נמצא ECU רשום. היית רוצה לרכוש רישיון חדש לאקו הזה? ", ואני לא יכול להבהב שוב האקו שלי, אנא עזור לי בבעיה זו, תודה הערה: בתמונה 3 אתה יכול לראות את ההפעלות שלי עם הרישיון הזה

fwRGEJSU2XLFyGFBd0MaQnm

הערות

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, איפסתי עבורך את הרישיון שלך, אנא נסה להחליף מחדש את ה- ECU שלך. תודה, ג'ייסון א.

  • shadowgryphus@hotmail.comshadowgryphus@hotmail.com הודעות: 3Verified User

    היי, אותה בעיה, הראשון התוכנה סעיד me שהרישיון להקצות for esta ECU, next סעיד error, and then, אותה בעיה הראשונית, אתה יכול לאפס me שוב את הרישיון פליס, צעד אחר צעד, להתחיל את התוכנה, אז התוכנה התעדכן, הבא אני מחבר את הארנס ואת ה- ECU למחשב, הבא אני בודק את החיבור, הבא שמתי ECU של פלאש והתוכנה אמרה שהוקצה לי ECU ורישיון, הבא אמר לי לנתק את הארנס או להפעיל, ובסדר, הבא אמר לי להתחבר רתמה או מפתח מופעל ובסדר, ושגיאה סופית, אני חוזר על התהליך והתוכנה מראה לי את ההודעה הזו כמו התמונה, עזור לי שוב או אם אני עושה משהו לא בסדר מצטער על ידי האנגלית הרעה שלי.


  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    היי, הייתי צריך לאפס את הרישיון שלך בפועל שוב. האם אתה מהבהב עם קובץ מספר החלק הנכון גם עבור ה- ECU שלך? אתה תמיד רוצה להתחיל עם מקש כבוי כאשר צד האופניים מהבהב או כבה כאשר ספסל מהבהב. חבר רק הפעלה או מקש מופעל כאשר תתבקש לבצע את כל הפקודות משם. תודה, ג'ייסון א.

  • shadowgryphus@hotmail.comshadowgryphus@hotmail.com הודעות: 3Verified User

    ג'ייסון תודה על כל הזמן הזה אני יכול לעשות את זה !, תודה

היכנס או הירשם כדי להגיב.