Tukifoorumi

Rekisteröityä ECU: ta ei löytynyt xsr900 E3856FFB

shadowgryphus@hotmail.comshadowgryphus@hotmail.com Viestejä: 3Verified User

Hei, minulla on ongelma lisenssissäni, lisenssissäni E3856FFB JA ECU ON B90 8591A 40 XSR900 2016, yritän muodostaa yhteyden flash-muistiini uudelleen uusilla parametreilla, mutta ohjelmisto sanoi minulle "ei rekisteröityä ecua. Haluaisitko ostatko uuden lisenssin tälle eculle? ", enkä voi enää vilkkua ecuani, auta minua ongelman ratkaisemisessa, kiitos huomautus: 3 kuvassa näet tämän lisenssin käyttämiäni istuntoja

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, olen nollannut lisenssin puolestasi. Yritä päivittää ecu uudelleen. Kiitos, Jason A.

  • shadowgryphus@hotmail.comshadowgryphus@hotmail.com Viestejä: 3Verified User

    Hei, sama ongelma, ensin ohjelmiston Said me jakavien lisenssin for esta ecu next Said error, and then, samasta alkuperäisestä ongelmasta, voit nollata me uudelleen lisenssin plis, askel askeleelta, käynnistä ohjelmisto, niin ohjelmisto on päivittänyt, seuraavaksi yhdistän harnesin ja ecun tietokoneeseen, seuraavaksi testaan yhteyden, seuraavaksi laitan flash-ecun ja ohjelmisto sanoi, että minulle on annettu ecu ja lisenssi, seuraavaksi sanoin, että irrotan harnesin tai avaimen ja ok, seuraavaksi sanoin yhteyden valjaat tai avain päällä ja ok, ja viimeinen virhe, toistan prosessin ja ohjelmisto näyttää minulle tämän viestin, kuten kuvan, auta minua uudelleen tai jos teen jotain väärin, pahoillani huono englanti.


  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, minun piti nollata lisenssi uudestaan. Vilkutko myös oikean osanumerotiedoston kanssa ECU: lle? Haluat aina aloittaa avaimen pois päältä, kun pyörän puoli vilkkuu, tai sammuttaa, kun penkki vilkkuu. Liitä virta tai avain päälle vain, kun sinua kehotetaan noudattamaan kaikkia sieltä tulevia komentoja. Kiitos, Jason A.

  • shadowgryphus@hotmail.comshadowgryphus@hotmail.com Viestejä: 3Verified User

    jason kiitos kaikesta tästä ajasta, voin tehdä sen !, kiitos

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.