Helpforum

Geen geregistreerde ECU gevonden xsr900 E3856FFB

Hallo, ik heb een probleem met mijn licentie, licentie E3856FFB EN DE ECU IS B90 8591A 40 XSR900 2016, ik probeer opnieuw verbinding te maken om mijn ECU te flashen met nieuwe parameters, maar de software zei me "geen geregistreerde ECU gevonden. Zou je willen een nieuwe licentie kopen voor deze ecu? ", en ik kan mijn ecu niet meer flashen, help me alstublieft met dit probleem, bedankt opmerking: op de 3 foto ziet u mijn sessies met deze licentie

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik heb uw licentie voor u gereset, probeer alstublieft uw ecu opnieuw te flashen. Bedankt, Jason A.

  • shadowgryphus@hotmail.comshadowgryphus@hotmail.com Berichten: 3Verified User

    hi, hetzelfde probleem, eerst de software Said me Dat ASSIGN licentie for esta ecu, next Said error, and then, dezelfde oorspronkelijke probleem, kunt u me opnieuw in te stellen de licentie plis, stap voor stap, start de software, dan is een van de software is bijgewerkt, vervolgens verbind ik harnes en de ecu met de pc, vervolgens test ik de verbinding, vervolgens plaats ik de flash-ecu en de software zei dat ik de ecu en de licentie had toegewezen, vervolgens zei ik dat ik harnes loskoppelde of de sleutel aan en ok, daarna zei ik dat ik verbinding moest maken harnas of sleutel aan en ok, en eindelijk fout, ik herhaal het proces en de software laat me dit bericht zien zoals op de foto, help me opnieuw of als ik iets verkeerd doe, sorry door mijn slechte Engels.


  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik heb je licentie eigenlijk opnieuw moeten resetten. Knippert u ook met het juiste onderdeelnummerbestand voor uw ECU? U wilt altijd beginnen met de sleutel uit wanneer de fietszijde knippert of uitschakelen wanneer de bank knippert. Sluit de stroom of de sleutel alleen aan als daarom wordt gevraagd, en volg alle opdrachten vanaf daar. Bedankt, Jason A.

  • shadowgryphus@hotmail.comshadowgryphus@hotmail.com Berichten: 3Verified User

    jason bedankt voor al die tijd dat ik het kan!, bedankt

Meld je aan of registreer je om te reageren.