Supportforum

Ingen registrerad ECU hittades xsr900 E3856FFB

Hej, jag har ett problem med min licens, licens E3856FFB OCH ECUEN ÄR B90 8591A 40 XSR900 2016, jag försöker ansluta för att blixt igen min ecu med nya parametrar men programvaran sa mig "ingen registrerad ecu hittad. Vill du köpa en ny licens för denna ecu? ", och jag kan inte blinka igen min ecu, snälla hjälp mig med det här problemet, tack: i den 3 bilden kan du se mina sessioner med den här licensen

kommentarer

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, jag har återställt din licens åt dig, försök att återspegla din ecu igen. Tack, Jason A.

  • shadowgryphus@hotmail.comshadowgryphus@hotmail.com Inlägg: 3Verified User

    Hej, samma problem, först programvaran Said me som tilldelar licens for esta ecu, next Said error, and then samma initiala problem kan du återställa me igen licens plis, steg för steg, starta programmet, sedan en mjukvaran har uppdaterat, nästa ansluter jag harnes och ecu till datorn, nästa testar jag anslutningen, nästa sätter jag flash ecu och programvaran sa att jag tilldelade ecu och licens, nästa sa mig disconect harnes eller knapp på och ok, nästa sa mig connect sele eller knapp på och ok, och slutgiltigt fel, jag upprepar processen och programvaran visar mig detta meddelande som bilden, hjälp mig igen eller om jag gör något fel ledsen av min dåliga engelska.


  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, jag måste faktiskt återställa din licens igen. Blinkar du också med rätt artikelnummerfil för din ECU? Du vill alltid börja med nyckeln av när cykelsidan blinkar eller stängs av när bänken blinkar. Anslut bara ström eller knapp när du uppmanas att sedan följa alla kommandon därifrån. Tack, Jason A.

  • shadowgryphus@hotmail.comshadowgryphus@hotmail.com Inlägg: 3Verified User

    jason tack för hela den här tiden jag kan göra det !, tack

Logga in eller registrera dig för att kommentera.