Helpforum

Hoogte rijden ...

alntech4u@gmail.comalntech4u@gmail.com Berichten: 5Verified User

2019 Z400 met volledige Akra, K&N, luchtfilterhuismod. En (standaard) FTECU-flitser. De motor loopt geweldig, maar het grootste deel van mijn ritten is tussen 2.000 en 6.000 ft en wel 9.000 hoogte. Standaard is de Lambda uitgeschakeld, aangezien ik op grote hoogte rijd, zou het dan beter zijn om de Lambda in te schakelen, zodat deze zich kan aanpassen aan de dunnere lucht? Bedankt

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Nee, het zou niet beter zijn omdat de standaard Lambda dit niet goed zou kunnen compenseren, omdat het een smalbandige opstelling is. Als ik jou was, zou ik proberen om het deuntje goed te krijgen, ongeveer 4000 voet of zo, en dan rijden zoals het is. We onderzoeken de mogelijkheid om Active Tune aan deze fiets toe te voegen en als we dat doen, zou het je echt ten goede komen. Bedankt, Jason A.

  • alntech4u@gmail.comalntech4u@gmail.com Berichten: 5Verified User

    Bedankt Jason, dat is wat ik dacht. Ik ken hier geen dynotuners op 4000 voet, dus ik wacht op die auto-tune-functie. 👍️

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, We zijn van plan om voor het einde van het jaar te proberen die Active Tune-eenheid voor deze fiets af te hebben. Hangt er gewoon van af hoe lang het duurt om de 2020 R1 ECU te kraken. Ik zal proberen je op de hoogte te houden, maar als je voor het einde van het jaar niets hoort, neem dan gerust contact op voor een update. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.