Tukifoorumi

Graves Tune-tiedosto

seryphine@gmail.comseryphine@gmail.com Viestejä: 4Verified User
sisään R6

Minulla on 2018 r6 ja käynnissä haut 3 täynnä pakokaasun äänitiedostoa. Suoritin aktiivisen virityksen 3 kertaa tallentamalla / lataamalla pyörälleni tehdyt muutokset. Se käy jatkuvasti tyhjäkäynnillä välillä 2-2500 rpm. Haudatiedostot sulkevat sinut näkemästä polttoainetaulukoita ja mitä ei. Mietin vain, onko tyhjäkäyntinopeus miten se on asetettu? Vai onko jotain väärin ja minun täytyy jahdata haamu?

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Et voi tehdä muutoksia Graves-tiedostoon, koska se on lukittu. Jos viitat tietokannasta olevaan Graves-tiedostoon, aktiivinen viritys ei voi tehdä muutoksia polttoainetaulukoihin, koska AT-ominaisuus on todennäköisesti poistettu käytöstä.

  • seryphine@gmail.comseryphine@gmail.com Viestejä: 4Verified User

    AT-ominaisuus on käytössä ja toimii. Mietin enemmän, miksi joutokäyntinopeus on 2000 rpm hautotiedostossa, kun varastossa ja rajoittamaton tiedosto oli noin 1500–2000 rpm?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Graves-tiedosto asennetaan juuri näin, en ole varma, miksi se on sellainen, koska en tehnyt tiedostoa. Ehdotan, että kokeilet Rajoittamaton tiedosto, jossa voit muuttaa sen manuaalisesti, jos haluat toisen käyttämättömän RPM: n. Kiitos, Jason A.

  • seryphine@gmail.comseryphine@gmail.com Viestejä: 4Verified User

    Luulen vain, että halusin vain varmistaa, että tiedosto tyhjäkäynnillä 2k muillekin, eikä se ole jotain outoa. Arvostan vastauksia!

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.