Tukifoorumi

HUOMIO: ZX10R ACTIVE TUNE -käyttäjillä on ongelmia leikkaustaulukoiden kanssa, virhettä "laitetta ei havaittu"

kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
sisään ZX 10

Jos sinulla on ongelmia ZX-10R: n aktiivisen virityksen kanssa, jos et pidä leikkuutaulukoita ajon jälkeen (näytetään taulukossa kaikki nollat) ja / tai saat virheilmoituksen "Ei laitetta havaittu", kun napsautat " Lue "-painike, soita meille numeroon (888) 543-6302. On todennäköistä, että ongelma on 4-nastainen USB-datayhteyskaapeli.

Kommentit

  • puttedixi@hotmail.computtedixi@hotmail.com Viestejä: 7Verified User

    Hei! Minulla on tuo ongelma .. mutta joudunko soittamaan teille kaverit? Englannini kieli ei ole kovin hyvä, joten ehkä voisit opastaa minut sen läpi sähköpostitse?

  • puttedixi@hotmail.computtedixi@hotmail.com Viestejä: 7Verified User

    Hei! Soitin sinulle kaverit pari päivää sitten ja sinun piti käynnistää lisenssini tai jotain sellaista, mutta minulla on edelleen sama ongelma .. Kun yritän virrata aktiivisessa virityksessä, saan viestin: “Lisenssi ei ole enää käyttökelpoinen tila, ota yhteyttä tukeen. ” ja kaikki kartan nollat .. Minulla ei ollut pääsyä pyöräniini soittaessani sinulle eikä voinut tarkistaa, toimiiko uudelleenkäynnistys vasta tänään, joten miten jatkamme?

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.