Helpforum

Licentieoverdracht (bij verkoop van een fiets)

christian.ddalcin@gmail.comchristian.ddalcin@gmail.com Berichten: 5Verified User

Hey Op zoek naar wat hulp. Ik heb een flitskit gebruikt op mijn MT07. Ik verkoop de motor nu en zou graag willen weten of het mogelijk is om het licentiebezit aan de nieuwe eigenaar over te dragen zodat hij controle heeft over de ECU? Ik ontdekte op de site dat er een sectie is om via e-mail over te dragen en het komt met: FOUT: het bestemmingsaccount heeft geen geregistreerde hardware. Betekent dit dat ik het licentie-eigendom van dit product kan overdragen? Bedankt, Christian

tagged:

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, U kunt ECU-licenties overdragen tussen geregistreerde gebruikers. Als we bijvoorbeeld allebei een geregistreerde USB hebben onder onze e-mails, kunt u uw licentie aan mij overdragen zodat ik uw fiets kan tunen zonder een nieuwe licentie te kopen. U kunt de registratie van een USB-kabel echter niet overdragen. Als hij je kit wil gebruiken, is de enige manier waarop dat mogelijk is, als hij zijn eigen USB-kabel koopt of als je hem de inloggegevens voor je hardware geeft. Als je op het formulier zoekt naar "overdracht", komt hier een bericht naar voren dat kan helpen: https://forum.ftecu.com/discussion/comment/1976#Comment_1976 Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.