Helpforum

Auto-Blipper werkt niet !!

braveheart85s@aol.combraveheart85s@aol.com Berichten: 3Verified User

Middag, ik heb een R1 uit 2016, ik kocht de Graves 3/4 uitlaat met cat delete en de quickshifter / Auto-blipper kit. Ik heb de hardware op de fiets geïnstalleerd, de Quickshifter werkt. Maar de Auto-blipper is dat niet !! alle hulp wordt zeer op prijs gesteld. Voor de vervolgkeuzelijst Graves Motorsports: ik flitste de Ecu met het verwijderingsbestand van de gravenuitlaat van 2016 en schakelde de auto-blipper in de betaalde functies in, maar werkte nog steeds niet.

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Probeer een standaard onbeperkt bestand te laten knipperen dat overeenkomt met uw ECU-onderdeelnummer. Voer ook deze test van de schakelsensor uit: https://www.youtube.com/watch?v=QgrdBm-EjCo&t=3s

  • braveheart85s@aol.combraveheart85s@aol.com Berichten: 3Verified User

    Als de sensor slecht is! Wat is het proces om het terug te sturen? Eventuele speciale instructies?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, laat ons weten of de schakelsensor slecht test. Als het het naar ons terugstuurt om te worden getest, neem dan al uw informatie op in de doos. Bedankt, Jason A.

  • braveheart85s@aol.combraveheart85s@aol.com Berichten: 3Verified User

    dus ik kreeg mijn sensor terug en ik installeerde hem weer op de fiets. Het werkte een keer en stopte toen met werken !! Ik heb de QSS-instelling in de YRC-instellingen

    gewijzigd van 1 naar 2 en er is niets veranderd. De manier waarop ik de draden nu heb aangesloten, omhoog schakelen werkt prima, niets naar beneden schakelen. Ik moet veel druk uitoefenen om het te laten werken. Als ik de connectoren omschakel, werkt niets en moet ik de koppeling gebruiken om op en neer te schakelen. Ik weet niet zeker wat ik anders moet doen.

    T9

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Bel ons hierover. Toen we uw sensor testten, was deze in goede staat.

Meld je aan of registreer je om te reageren.