Helpforum

Onbruikbare licentie

Na verschillende mislukte flitspogingen, wordt u gevraagd om een licentie of

te kopen "Neem contact op met de ondersteuning". Betekent dit dat je niet kunt flitsen zonder opnieuw een licentie te kopen? ECU lezen kan worden voortgezet Licentie 8C6AF3FA

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Ons systeem geeft aan dat uw licentie nog in goede staat is. Sluit de tuning suite af, start uw computer opnieuw op en zorg ervoor dat u een solide internetverbinding heeft.

  • fz1.can.2007@gmail.comfz1.can.2007@gmail.com Berichten: 13Verified User

    Flash was succesvol als je voorzichtig was met de internetverbinding, bedankt voor de bevestiging

  • fz1.can.2007@gmail.comfz1.can.2007@gmail.com Berichten: 13Verified User

    Hallo, ik kan er niet meer vanaf flitsen om in te loggen na het uitloggen. Controleer of de licentie correct werkt.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Uw licentie is nog steeds in bruikbare staat. Welke foutmelding kreeg je?

  • fz1.can.2007@gmail.comfz1.can.2007@gmail.com Berichten: 13Verified User

    Ik heb het ongeveer 5 keer geprobeerd, maar ik krijg dezelfde melding en foutmelding als aan het begin van deze thread. Zal het opnieuw proberen. Dank u.

  • fz1.can.2007@gmail.comfz1.can.2007@gmail.com Berichten: 13Verified User

    Hallo, ik heb vandaag de flits geprobeerd, maar het meterdisplay op de fiets werd halverwege fout en de motor startte helemaal niet. De licentiestatus is zoals weergegeven in het bijgevoegde bestand. Wat zijn volgens jou de mogelijke toestanden?


  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik zie dat je vandaag met succes je ECU hebt geflitst. Zijn jullie nu allemaal goed om te gaan? Bedankt, Jason A.

  • fz1.can.2007@gmail.comfz1.can.2007@gmail.com Berichten: 13Verified User

    Hallo, ik kon weer flitsen. De oorzaak is dat de bestandsinhoud hetzelfde is, maar het lijkt erop dat het wijzigen van de bestandsnaam niet goed was. De ECU-bestandsnaam is belangrijk. Doe voorzichtig. Dank u voor uw antwoord.

Meld je aan of registreer je om te reageren.