Supportforum

Jag glömde att läsa melodin på min motorcykel innan jag ändrade melodin

steveschurman@gmail.comsteveschurman@gmail.com Inlägg: 7Verified User

Jag glömde att läsa melodin på min motorcykel innan jag ändrade melodin. Nu dör cykeln (med en leo vince midrörs ljuddämpare och lagerluftfilter) när jag ger den bensin på en obegränsad melodi B67-8591A-10 (USA) med en kraftkommanderande melodi för leo vince mittpipa. Den kommer inte heller att köras på lager. Om någon personal kan hjälpa eller någon, skulle det uppskattas mycket.

kommentarer

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User
    redigerad July 2020

    Hej, dessa ECU: er är inte naturligt läsbara, så du skulle inte kunna läsa den ut på något sätt innan du blinkade. Har du försökt att använda bara obegränsad melodi utan att en PC-bränsleimportfil laddas upp? Tack, Jason A.

  • steveschurman@gmail.comsteveschurman@gmail.com Inlägg: 7Verified User

    Nu säger det att det inte ens låter mig ladda upp och säger att det inte är ett registrerat ecu-licensnumret är 1E980041 och det fortsätter att fråga mig om jag vill köpa en licens. Jag har en stabil anslutning.

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User
    redigerad July 2020

    Din ECU-licens är i försökt tillstånd eftersom din senaste blixtprocess inte slutfördes. Vi måste återställa din licens för att du ska kunna använda licensen igen. Problemet du stöter på är vanligtvis relaterat till en skadad Dynojet-fil som importeras till en FTECU-fil. Vad är ditt ECU-artikelnummer? (Det finns på "Denso" -klistermärket på toppen). Matchade du ditt ECU-artikelnummer till filnumret i filhanteraren? Vänligen hitta rätt STOCK ECU-bildfil, blixten sedan in den i ECU (utan ändringar, inga Dynojet-bränslekartor eller något). Starta cykeln för att köra den lite, stäng sedan av den och blixta den rätta obegränsade filen till ECU (utan Dynojet-bränslekartimport).

  • steveschurman@gmail.comsteveschurman@gmail.com Inlägg: 7Verified User

    Hur återställer jag licensen? Kartan är för samma ECU som jag slutar på 10. Det tillåter mig inte heller att ladda upp andra.

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Vi har återställt licensen, det kan bara göras här.

  • steveschurman@gmail.comsteveschurman@gmail.com Inlägg: 7Verified User

    Glöm det. Jag är inte säker på om ni fixar problemet men jag klickade på uppdateringsmailen efter att det fungerade.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.