Helpforum

Chrck Engine Light after Bike Side Harness Install

drentmendoza@yahoo.comdrentmendoza@yahoo.com Berichten: 7Verified User

Onlangs een fiets-harnas voor mijn EX400 geïnstalleerd. Volgde alle instructies tot in het kleinste detail. Knipperde de fiets en het was succesvol. De motor loopt maar de CEL is aan. Ik heb de volgende fouten gevonden: 11 12 13 1C 3A 64 Heeft u hier een oplossing voor?

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, wat is uw ECU-onderdeelnummer? Met welk bestand heb je het geflitst? Start je de fiets terwijl de USB nog steeds is aangesloten op het harnas van de fiets? Bedankt, Jason A.

  • drentmendoza@yahoo.comdrentmendoza@yahoo.com Berichten: 7Verified User

    Hallo Jason, ik gebruikte een 1314 ECU en flitste het met een onbeperkt bestand uit je database. Ik heb ook de USB verwijderd voordat ik de fiets startte. Bedankt, Drent M.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Het feit dat al die codes plotseling verschenen, klinkt als het bestandsonderdeelnummer dat flitste, kwam niet overeen met het ECU-onderdeelnummer.

  • drentmendoza@yahoo.comdrentmendoza@yahoo.com Berichten: 7Verified User

    Ik ben er vrij zeker van dat ik het juiste bestand heb gebruikt. Hoe dan ook, ik zal proberen het opnieuw te flashen en je hierover een update te geven. 👌 Bedankt!

  • ron_kristyn@hotmail.comron_kristyn@hotmail.com Berichten: 1Verified User

    Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb het juiste ECU-bestand gebruikt. Ik kan niemand aan de telefoon of e-mail krijgen. Op dit punt behoorlijk gefrustreerd

Meld je aan of registreer je om te reageren.