Helpforum

ETV-kaartnummers 2017 R1

drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Berichten: 51Verified User

Hallo, ik heb veel tijd besteed aan het gladstrijken van mijn ETV-kaarten, maar elke keer dat ik een aantal cijfers invoer, ziet het er allemaal prachtig uit, ik sluit het venster en open het vervolgens opnieuw en het programma heeft besloten om een reeks cijfers te wijzigen. Alleen om 0.14, maar ze zijn niet waar ik ze wil hebben. Kan iemand mij vertellen waarom? Het is een beetje vervelend.

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, er zijn bepaalde hoge, lage en schaallimieten. Afhankelijk van het aantal dat u invoert, blijft dat exacte aantal mogelijk niet hangen vanwege de ingestelde limieten. Bedankt, Jason A.

  • drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Berichten: 51Verified User

    Hallo Jason, bedankt voor het antwoord. Ik heb me dat wel afgevraagd, maar het lijkt vreemd. Ik gebruik de plus / min %-knoppen bovenaan de tabellen en het voert cijfers in die ok lijken. Ik heb het gehad op momenten dat de getallen die worden ingevoerd allemaal ok zijn en ze blijven hangen. Maar het probleem lijkt zich voor te doen na het markeren en vervolgens kopiëren van de kaart. als u de kaart sluit terwijl deze nog steeds is gemarkeerd, wordt de kaart bij het teruggaan veel verlaagd. Zelfs als u het origineel er weer in plakt, veranderen ze onmiddellijk terug naar de lagere nummers wanneer u de kaart sluit en opnieuw opent. Als u de waarden handmatig wijzigt, blijven ze opnieuw plakken. Het lijkt een mogelijke bug in de software?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, je zou me precies moeten vertellen welk bestand je gebruikt, in welke sectie je werkt en in welke nummers je verandert, zodat ik kan proberen je probleem te reproduceren. Bedankt, Jason A.

  • drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Berichten: 51Verified User

    Hallo, ja, dus het begon als de onbeperkte kaart voor het R1, EU-model van 2017. Het is ETV-basiskaart 1, voor energiemodus 2. Hoewel het op alle kaarten lijkt te voorkomen. Ik begon met het instellen van de 1%-kolom op 100%, vanaf 6.000 tpm en de rest hieronder is 0. Ik denk dat de waarden beginnen bij ongeveer 1,44 en toenemen naarmate het toerental toeneemt. Van daaruit worden de waarden stapsgewijs verhoogd met meer gas, door 1-2% tegelijk. Het is dus bijvoorbeeld 1,44-1,58-1,72-1,88. Als ik vervolgens de hele kaart markeer en kopieer om over te dragen naar een andere basiskaart, en het venster sluit zonder de selectie ongedaan te maken, zal de volgende keer dat ik die basiskaart open, deze in een paar willekeurige cellen met 0,14 gedaald zijn. Dus ik zou kunnen eindigen met 1,29-1,44-1,58-1,72. Of soms kan het 1.44-1.29-1.58 zijn enzovoort. Elke keer dat u het kopieerproces herhaalt, worden ze weer verlaagd en zelfs het opnieuw plakken van de kaart zal dit niet voorkomen. Het moet handmatig worden ingevoerd. Ik hoop dat dit logisch is. Ik kan een video voor je maken als dat nodig is.

  • drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Berichten: 51Verified User

    Het lijkt eigenlijk elke keer dat ik de tafel kopieer. Wanneer ik de kaart sluit en opnieuw open, is deze gewijzigd.

  • drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Berichten: 51Verified User

    Elke update hierover?

  • drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Berichten: 51Verified User

    Hallo, dus ik heb gemerkt dat u dit probleem heeft opgelost. Dank u! Helaas heb ik gemerkt dat hetzelfde gebeurt met de kaart waarnaar je het kopieert. Is dit adresseerbaar? nogmaals bedankt

Meld je aan of registreer je om te reageren.