Supportforum

xsr-900 Bike-Side Flashing Harnesses

kommentarer

  • Heilmanman52@gmail.comHeilmanman52@gmail.com Inlägg: 12Verified User

    Hej där, så jag har 16 fz09 allt har varit perfekt tills nyligen och ingenting har förändrats under en tid. Nyligen gjorde jag en "live monitor" som sparade filen och skrev den till ecu. Jag trodde att det här skulle hjälpa till att förbättra noggrannheten för automatisk inställning. Sedan åkte till jobbet såg jag en typ av våg, inte en grov våg men märkbar när jag håller en stadig gas i låga och höga hastigheter. Så jag försökte att blinka med den ursprungliga fz09 obegränsade filen och det gör fortfarande samma sak. Inaktiviteten verkar också lite instabil Tack för all hjälp

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Vänligen ge oss mer information om din procedur för att spara livemonitorer och spara / skriva den filen till din ECU.

  • gsbeadle@msn.comgsbeadle@msn.com Inlägg: 2Verified User

    Jag har försökt uppdatera några inställningar och skriva ECU men fortsätter att få ett felmeddelande om att "Ingen registrerad ECU hittades ...." Finns det något jag borde göra annorlunda?

  • gsbeadle@msn.comgsbeadle@msn.com Inlägg: 2Verified User
    redigerad July 2020

    Så efter ytterligare några försök känns ecu nu igen, men en minut eller två in i skrivsekvensen får jag ett meddelande som läser "Status: Fail: Analysing Variables ..."

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, jag ser att du lyckades blinka ECU igår. Är du bra att gå nu? Tack, Jason A.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.