Helpforum

Welke instructiedoc?

var062020var062020 Berichten: 3Verified User

Ik heb een MT09 uit 2018 en heb de FT ECU Type 11 Bike Side Kit (GR FT-FTDL11) gekocht ... wat is het juiste instructiedocument dat moet worden gedownload? Ik zie geen overeenkomstige set voor mijn modeljaar. Ik zou liever vragen, wat een duidelijk antwoord zou kunnen hebben, dan vanaf het begin een fout maken.

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, gebruik die voor uw type harnas en fietsmodel. De jaaraanduiding maakt niet uit, ze zijn eigenlijk allemaal hetzelfde. Bedankt, Jason A.

  • var062020var062020 Berichten: 3Verified User

    Jason, dit antwoord is volledig buiten het onderwerp ... maar mag ik voorstellen dat de forums worden gewijzigd zodat e-mailadressen niet worden gebruikt als de naam van de poster. Mijn e-mailadres is een paar dagen geleden opnieuw voor deze site gemaakt, het is al geschrapt en ik ontvang nu spam op dit adres. Ik gebruik dat e-mailadres nergens anders dan hier. Zou het op zijn minst mogelijk zijn om dit bericht te verwijderen zodat het e-mailadres niet langer op een webpagina wordt weergegeven?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    U kunt de gebruikersnaam van uw forum wijzigen in uw gebruikersprofiel in "Mijn account".

  • var062020var062020 Berichten: 3Verified User

    Dank u!

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    👍️

Meld je aan of registreer je om te reageren.