Helpforum

VMAX 1700

bgermer1@gmail.combgermer1@gmail.com Berichten: 4Verified User

Hallo, ik heb een VMAX met een Power Command V 22-003X geïnstalleerd. De afstemming is goed met de Power Commander en stock ECU-afbeelding. Maar ik zou de topsnelheidsbeperking voor de offroad-dagen willen verwijderen. Ik heb de 2S3-8591A-A0 (US) Unrestricted ECU-afbeelding geïnstalleerd en de fiets liep vreselijk na de update. Het koude stationaire toerental was grillig en als ik een ritje maakte, werd de fiets uitgeschakeld als ik met de motor sjokte. Ik heb de voorraad ECU-afbeelding opnieuw geïnstalleerd en de fiets loopt weer perfect. : 0). Hoe krijg ik het beste van twee werelden waar ik de beperkingen ophef, maar de voorraadafstemming houd? Bedankt!

Comments

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Berichten: 39Verified User

    Niet veel van ons vmax-jongens hier. Ik keek naar die afbeeldingen en ze zien er hetzelfde uit in de ontstekings- en brandstoftabellen en warmen op, dus ik weet niet zeker wat de problemen zou veroorzaken. Maar onder ECU-instellingen moet de ETV-Bypass waar zijn, anders wordt de motor gedood zoals u hebt beschreven. Probeer dat te veranderen en kijk of het helpt.

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Berichten: 39Verified User
    bewerkt June 2020

    Ik weet dat ze zeggen dat je geen ander beeld moet proberen dat niet bij je ecu past. Maar ik heb verschillende van de onbeperkte afbeeldingen in de vmax-bestanden geflitst die niet overeenkwamen met mijn ecu. De door u gekozen onbeperkte afbeelding heeft niet de aanpassingen van de rev limiter. Mogelijk moet u vragen (bellen) waarom uw onbeperkte afbeelding geen rev-limiteraanpassingen heeft. Iedereen zou het moeten hebben. PS Goodluck krijgt antwoorden op dit forum Ik heb hier nog nooit een vraag of per e-mail beantwoord. Bellen is de beste keuze als er zich problemen voordoen.

  • bgermer1@gmail.combgermer1@gmail.com Berichten: 4Verified User

    Bedankt!

  • bgermer1@gmail.combgermer1@gmail.com Berichten: 4Verified User

    Ik heb de EVT-basisgasinstelling gekopieerd van de onbeperkte afbeelding naar de voorraad 2S3-8591A-A0 (VS), de ETV-Bypass ingesteld op true en geüpload. De fiets loopt geweldig, ik kan elke versnelling slepen en heb niet langer de beperking van 8000 tpm in de 5e versnelling. : 0)

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com Berichten: 39Verified User

    Goed om te horen!

  • 4dmax1207@gmail.com4dmax1207@gmail.com Berichten: 7Verified User

    Hello,

    Don't want to hack this thread, but even with an unrestricted map, the max speed seems to be limited at 235 kmh ( will be about 130 mph). Is it possible to insert a setting to change that?

    Don't drive faster than your guardian angel can fly!

Meld je aan of registreer je om te reageren.