פורום תמיכה

VMAX 1700

bgermer1@gmail.combgermer1@gmail.com הודעות: 4Verified User

היי, יש לי VMAX עם התקנת חשמל V 22-003X. הכוונון טוב עם מפקד הכוח ותמונת ECU מלאי. אבל ברצוני להסיר את מגבלת המהירות העליונה בימי הכביש. התקנתי את תמונת ECU ללא הגבלה 2S3-8591A-A0 (ארה"ב), והאופניים רצו נורא אחרי העדכון. סרק הקור היה לא יציב, וכשהלכתי לסיבוב והאופניים היו נכבים כשעברתי את המנוע. התקנתי מחדש את תמונת ECU של המניה והאופניים פועלים שוב בצורה מושלמת. : 0). כיצד אוכל להפיק את המיטב משני העולמות שבהם אני מסיר את ההגבלות, אך ממשיך להתאים את מלאי? תודה!

הערות

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com הודעות: 39Verified User

    לא רבים מאיתנו חברי VMAX כאן. התבוננתי בתמונות האלה והן נראות דומות בטבלאות ההצתה והדלק ומתחממות כל כך לא בטוחות מה יגרום לבעיות. אבל תחת הגדרות ECU ה- ETV- עקיפה צריכה להיות נכונה או שהיא תהרוג את המנוע כמו שתיארת. נסה לשנות את זה ולראות אם זה עוזר.

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com הודעות: 39Verified User
    נערך June 2020

    אני יודע שהם אומרים שאסור שתנסו תמונה אחרת שאינה תואמת את האקווה שלכם. אבל הבזקתי כמה מהתמונות הבלתי מוגבלות בקובצי ה- vmax שלא תואמות את ה- ecu שלי. לתמונה הבלתי מוגבלת שבחרת אין התאמות להגבלת המגבלות. יתכן שתצטרך לשאול (להתקשר) מדוע לתמונות הבלתי מוגבלות שלך אין התאמות להגבלת המגבלות. כולם צריכים שיהיה בזה. נ.ב. Goodluck מקבל תשובות בפורום זה מעולם לא הייתה לי תשובה כאן או באמצעות דואר אלקטרוני. שיחה היא הדבר הטוב ביותר שלך כאשר מתעוררות בעיות.

  • bgermer1@gmail.combgermer1@gmail.com הודעות: 4Verified User

    תודה!

  • bgermer1@gmail.combgermer1@gmail.com הודעות: 4Verified User

    העתקתי את הגדרת מצערת הבסיס של EVT מהתמונה הבלתי מוגבלת למלאי 2S3-8591A-A0 (ארה"ב), הגדרתי את ה- ETV- עקיפה למצב והעלתי. האופניים פועלים מעולה, אני יכול לסחוב הילוך כלשהו וכבר אין לי את ההגבלה של 8000 סל"ד בהילוך חמישי. : 0)

  • jtingram@msn.comjtingram@msn.com הודעות: 39Verified User

    טוב לשמוע!

  • 4dmax1207@gmail.com4dmax1207@gmail.com הודעות: 7Verified User

    שלום, לא רוצה לפרוץ את השרשור הזה, אבל אפילו עם מפה בלתי מוגבלת נראה שהמהירות המקסימלית מוגבלת ב -235 קמ"ש (תהיה כ -130 קמ"ש). האם ניתן להכניס הגדרה לשינוי זה?

    Don't drive faster than your guardian angel can fly!

היכנס או הירשם כדי להגיב.