Helpforum

Z 400 flitste mislukt en de licentie kan nu niet worden gebruikt.

sakuraicyrus@gmail.comsakuraicyrus@gmail.com Berichten: 22Verified User

Gisteren kocht ik net een licentie voor mijn Z400, en iprepare toi flitste mijn ECU nadat de software flitste, vertel me dat falshed is mislukt. Opnieuw knipperen nodig. Dus ik schreeuw de stroom uit en neem contact op met de hardheid. Ik wil opnieuw refalshed, maar de software vertelt me dat mijn ECU niet is geregistreerd. Maar ik controleer de SN vond dat de status is geprobeerd.

Het sn-nummer is 505BF125, kunt u mij helpen erachter te komen wat er met mij gebeurt?


Comments

  • sakuraicyrus@gmail.comsakuraicyrus@gmail.com Berichten: 22Verified User

    Kan iemand hier mijn probleem oplossen?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Hallo, sorry voor de vertraging. Uw licentie was in poging tot staat vanwege een probleem tijdens het flash-proces, dus het is gereset, het zou goed moeten zijn om te gaan.

  • sakuraicyrus@gmail.comsakuraicyrus@gmail.com Berichten: 22Verified User

    Dank u kento nu kunnen we uer ECU flashen. Trouwens, ik wil vragen hoe kan ik het stationair RMP veranderen van de ECU flash? En waarom de fule map de SW1 en SW2 voor ninja 400 hebben?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    U verandert het stationaire toerental door de ontsteking in zeer kleine stappen vooruit te laten gaan. De twee verschillende brandstofkaarten zijn een functie die in veel ECU's zit, maar het is onbekend hoe je tussen de kaarten kunt wisselen. Gebruik SW1, maar als je geen verschil merkt in de AFR's wanneer je drastische wijzigingen aanbrengt, probeer dan de SW2-kaarten.

  • sakuraicyrus@gmail.comsakuraicyrus@gmail.com Berichten: 22Verified User

    Beste Kento Bedankt voor je hulp, het stationair toerental is nu al opgelost. En ik zag dat we het nieuwe product voor NINJA 400 hebben, het OBDII Diagnostic Adapter Harness. Als we dit harnas voor ons willen gebruiken, wat hebben we dan gedaan om de OBD-scantool en de auto voor te bereiden? Welk type gereedschap raadt u aan en kan het de foutcode opschonen? En hebben andere autoscan-tools dit werk ook gedaan zoals uw aanbeveling? Weet je, wij zijn het in China. Het is beter dat we de tools in het Chinees kunnen lezen. Is meer gemak。 Wachten op uw antwoord en alles is het beste. Cyrus

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Elk type OBD-scantool moet verbinding kunnen maken met en communiceren met de fiets. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.