פורום תמיכה

איזה סוג שוט mt09 2020

joaopedro.paiva@gmail.comjoaopedro.paiva@gmail.com הודעות: 4Verified User
  • ובכן, אני רוצה לדעת אם
  • ספסל ספסל מסוג 6 da עבור ecu mt09 2020?

כבר ראיתי סרטון ביוטיוב מחדש מחדש את mt09 2020 והם השתמשו ב- ftecu וזה עובד טוב אתה רק צריך למחוק את השגיאות באמצעות ob2. אני משתמש בתוכנה ובחומרה שלי ב- R6 2010 שלי וזה עובד בצורה מושלמת אבל ב- 09 09 קניתי עכשיו החודש אני בספק אם לרתום אם זה מסוג 16 ואם הקבצים שנמצאים שם בתוכנה עבדו ...

הערות

  • kento_ftecukento_ftecu הודעות: 776Staff User
    נערך June 2020

    ה- MT-09 משתמש ברתמת ספסל מסוג 16. עליך להסתכל במדבקה של ECU בכדי למצוא את מספר החלק ולהתאים את זה לקבצים במסד הנתונים של Tuning Suite. סביר להניח שהוא משתמש באותו מספר חלק כמו הדגמים הקודמים.

  • joaopedro.paiva@gmail.comjoaopedro.paiva@gmail.com הודעות: 4Verified User

    אבל השוט מסוג 11 כאן בעמוד מופיע שהאופניים אינם הספסל. מה שאני רוצה זה הספסל בגלל החיבור לאינטרנט של תוכנת Ftecu כבר היו לי בעיות ב- R6 שלי מאז שבסופו של דבר קניתי רישיון שלא הייתי צריך ואפילו קיבלתי רישיון נוסף והתוכנה אפילו ניסתה השתמש ברישיון זה שהפך לבלתי שמיש. כאן כשאני מחפש מופיע רק סוג 11 אבל זה להתחבר על האופניים והספסל שזה מה שאני רוצה מופיע כך:

    או לשלוח את הקישור של שוט הספסל מסוג 11 כמו שאמרת לי אבל לא מצאתי אותו?

  • joaopedro.paiva@gmail.comjoaopedro.paiva@gmail.com הודעות: 4Verified User

    יש לי את סריקת האבחון obd2 לאופני ימאהה. אני יודע שאם הבזקת ה- ECU עם רתמת הספסל מסוג 16 שהיא עובדת עם החיבור הנוכחי של שנאי 12 וולט, תידלק תאורת המנוע ואז פשוט אמחק את השגיאות באמצעות ימאהה obd2. ועם השוט מסוג 11 אני צריך לחבר אותו על האופנוע או שאני יכול להבהב את ה- ecu מבלי להיות מחובר לאופנוע? עד כמה שידוע לי, רק אם אתה ממציא חיבור זרם 12 וו, כי אחרת הוא לא יהבהב כי אין לך את הזרם 12V כמו כשאתה על האופנוע עם סוללת האופנוע.

  • jeff_cjeff_c הודעות: 13Verified User

    רתמת האופניים מסוג 11 מותקנת על האופניים, כך שלא תצטרכו להסיר את ה- ECU כדי להבהב אותה כמו שהייתם עם רתמת הספסל Type 16. אתה פשוט מחבר את המחשב הנייד שלך למחבר Type 11. הספק של 12 וולט מגיע מהסוללה, כאשר התוכנה אומרת לכם להפעיל את המפתח.

היכנס או הירשם כדי להגיב.