Supportforum

ECU inte infödd!

Jag hade ett blockage två gånger på 1700 Vmax ECU som redan berördes av en annan person. Jag förlorade mina FT-licenser på dessa räknare och kunde inte omprogrammera dem, eller ens läsa dem, ett meddelande berättar för mig att ecu inte är "native" -typ och inte kan skrivas om om inte om det var jag som redan hade omprogrammerat det ... här är antalet ecu: -DENSO 2S3-8591A-20 -DENSO 2S3-8591A-80 Kan du låsa upp allt detta så att jag kan skriva i ecu ? Tack för ditt samarbete. Stef

kommentarer

  • chrisgardellchrisgardell Inlägg: 48Staff User

    Om ECUen modifierades med någon annan programvara efter att den var licensierad kan den ha gått vilse eftersom licensen finns i ecu själv. Jag är inte riktigt säker på detaljerna i ditt problem, men hjälper det?

  • premfactory@gmail.compremfactory@gmail.com Inlägg: 2Verified User

    ja tack jag tror jag förstår, jag vet inte om någon annan programvara har använts. Kan du ge mig en speciell licens som skriver över allt och lägger en ny mjuk i ecu, som jag kan justera då? Stef

  • chrisgardellchrisgardell Inlägg: 48Staff User

    någon vanlig licens kommer att fungera .. du behöver bara vara försiktig för att inte förlora den igen

Logga in eller registrera dig för att kommentera.