פורום תמיכה

שחזר את מפת המפעל וההגדרה

asesoriayproyectos17@gmail.comasesoriayproyectos17@gmail.com הודעות: 19Verified User

האם ניתן לחזור להגדרות מפת המנוע המקוריות ולהגדרות אחרות של האופניים ברגע ש- flaSH נעשה ל- ECU?

הערות

  • kento_ftecukento_ftecu הודעות: 776Staff User

    תמונות ECU של המניה בסוויטת הכוונון הן בדיוק אותן הגדרות מנוע כמו המקור. עם זאת, זכור כי הברקה של ECU משנה את רבים מהקבצים הפנימיים, כך שזה לא יהיה בדיוק בתצורת "מפעל מחוץ לתיבה".

  • jaroslav.sapoznikov@gmail.comjaroslav.sapoznikov@gmail.com הודעות: 11Verified User

    יש לי שאלה דומה לגבי חזרה למלאי, הלכתי לסוכנות ימאהה להמיר מ- 35kw ל- 55kw והתוכנה שלהם הראתה שגיאה שקיימת איזה קובץ חסר והיא לא הצליחה להשלים את ההמרה. אני אנסה להבהב את תמונת המלאי שסופקה ואנסה שוב אבל אני חושש שהיא גם לא תעבוד כי כמו שאמרת "הברקה של ECU משנה הרבה מהקבצים הפנימיים, כך שהיא לא תהיה בדיוק במפעל מחוץ ל- תיבת "תצורה"

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com הודעות: 1,071Staff User

    הי, רוב הזמן הסוחר עדיין יכול לתקשר ל- ECU לאחר שהבהב למלאי, אולם הרישיון שלנו עדיין קיים אז למטרתך יתכן שהוא לא יעבוד. תודה, ג'ייסון א.

  • jaroslav.sapoznikov@gmail.comjaroslav.sapoznikov@gmail.com הודעות: 11Verified User

    זה כן מתחבר והוא יכול לראות הכל אבל הוא לא יכול להבהב אותו עד 55kw, רק בשלב זה הוא מראה שגיאה שקובץ כלשהו חסר. אני מקווה שהם יוכלו להחזיר את ה- ECU שלי למצב OEM אם לא האפשרות היחידה שלי תהיה לקנות ECU חדש וזה לא דבר שאני רוצה לעשות. אתה באמת צריך ליצור קשר עם ימאהה או לבדוק את עצמך ולנסות להבין את הדבר הזה או לפחות לתת אזהרה שזה יכול לקרות. אני מניח שהבעיה הזו משפיעה רק על דגמים אחרי 2018 שכן כידוע רק לאחר אותה שנה הם התחילו להוסיף מגבלות תוכנה.

היכנס או הירשם כדי להגיב.