Tukifoorumi

Ei virtaa ECU: lta, kun yritetään vilkkua

calvin_79@hotmail.comcalvin_79@hotmail.com Viestejä: 13Verified User
sisään R1

Hei kaverit, mietin vain, voiko joku auttaa minua. Olen juuri tuonut FTecu-penkkisarjan 2015 Yamaha R1 -sarjalleni ja olen yrittänyt salata sitä, mutta minulla ei ole ollut menestystä. ECUni on 2CR-8591A-00, joka on vuoden 2015 ecu, kun asun Australiassa, joten latasin haluamani 2015 Maps -kartan, joka vastaa ECUa, mutta kun siirryn salamaan, se menee ecuun lisenssinumeroon, sitten se sanoo 'Status epäonnistui: ei vastausta'. Olen yrittänyt pyytää ECU-tunnusta, mutta se myös epäonnistuu. Mistä olen lukenut, että tämä ei ole mikään virtalähde, joka tulee ECU: lta, mutta se on kytketty powerpointiin? Olen myös yrittänyt tehdä sen kahdella eri tietokoneella, mutta saan saman ongelman. Kaikista apu olisi erittäin tervetullutta.

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Yhdistätkö virtalähteen pistorasiaan tai jatkolevyyn, jossa on useita pistorasioita ja ylijännitesuojaa?

  • calvin_79@hotmail.comcalvin_79@hotmail.com Viestejä: 13Verified User

    Hei kento, yhdistin sen laajennuspalkkiin, jossa on useita pistorasioita.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Joskus ylijännitesuojan käyttö estää ECU: ta saamasta tarvittavia sähköpiikkejä viestinnän aikana. Ehdotan kokeilla pistorasiaa suoraan seinälle. Kerro minulle, jos se ei toimi. Kiitos, Jason A.

  • calvin_79@hotmail.comcalvin_79@hotmail.com Viestejä: 13Verified User

    Hei Jason, yritin kytkeä sen suoraan virtapisteeseen. Olen kokeillut 2 erilaista USA: sta Australiaan tulevaa virtalähdesovitinta, koska täällä Australiassa meillä on erilaiset virtalähdepistorasiat Amerikkaan, mutta se ei vieläkään tule vastaamaan. Rajapintatesti - testitulot lukevat 0, 10, 20, 30, joten lukemistani ei ecuun ole virtaa? Yritin kytkeä toisen virtalähteen johdon valjaisiin, mutta silti ei virtaa ja silti virheilmoituksen viesti tulee esiin.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, mitkä numerot näet käyttöliittymätesteissä penkillä oleviin valjaisiin kytkettynä ilman virtaa? Kiitos, Jason A.

  • calvin_79@hotmail.comcalvin_79@hotmail.com Viestejä: 13Verified User

    Hei Jason, kun kytken virtalähteen kaapelin, rajapintojen numerot ovat 0, 10, 20, 30. Sitten kun irrotan kaapelin, numerot ovat samat. Vasta kun tosiasiallisesti irrotan ecun, saan erilaisia numeroita, joiden mielestäni on 7 ja 37. Luuletko, että valjaissa voi olla vika?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Näyttää siltä, että ECU ei näe eroa virran kytkemisessä vai ei. Onko sinulla volttimittaria? Jos on, voitko testata virtalähteesi johtimen 12 V? Kiitos, Jason A.

  • calvin_79@hotmail.comcalvin_79@hotmail.com Viestejä: 13Verified User

    Hei Jason, tarkistin virtajohdon ja sen lukema on 12 volttia. Luulen, että sen täytyy olla itse valjaat?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Calvin, On mahdollista, tarkista jatkuvuus valjaiden läpi ja katso kaikki tarkistukset. Kiitos, Jason A.

  • calvin_79@hotmail.comcalvin_79@hotmail.com Viestejä: 13Verified User

    Hei Jason, sain sähköasentajan tarkistaa jatkuvuuden ja kaikki näyttivät olevan kunnossa. Olen yrittänyt vilkkua sitä uudestaan, mutta silti sanotaan, että epäonnistunut vastaus. Lyö minua? ECU ei yhdisty ftecu-ohjelmaan jostain syystä.

  • calvin_79@hotmail.comcalvin_79@hotmail.com Viestejä: 13Verified User

    Joten kaiken tämän täytetyn kanssa penkki pakki, joka ei toimi, Ive maksanut saada pätevä auto sähköasentaja tarkistaa sen. Hän epäilee, että valjaiden nastat ovat väärässä paikassa, minkä vuoksi ECU ei saa virtaa. 😡

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Voitko lähettää kuvan penkinvaljaiden ECU-puolelle? Minkä penkkisarjan ostit? Kiitos

  • calvin_79@hotmail.comcalvin_79@hotmail.com Viestejä: 13Verified User
  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Voisitko lähettää uuden kuvan liittimen takaa (missä johdot tulevat liittimeen), jotta voimme nähdä, mihin johdot on asennettu? Kiitos!

  • calvin_79@hotmail.comcalvin_79@hotmail.com Viestejä: 13Verified User
  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, näyttää siltä, että penkki valjaat on kiinnitetty oikein. Ole hyvä ja lähetä minulle paketti takaisin ja testaan sen täällä ECU: lla nähdäkseni mikä voi olla vialla. Kiitos, Jason A.

  • calvin_79@hotmail.comcalvin_79@hotmail.com Viestejä: 13Verified User

    Ok Jason, tekee. Kiitos

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.