Helpforum

licentie is eigendom van mij maar herkent niet wanneer ik probeer te flitsen

icy0069@hotmail.comicy0069@hotmail.com Berichten: 6Verified User

Het toont al mijn gelicentieerde ecu's, maar wanneer ik probeer de ecu te schrijven, zegt het dat het eigendom is van een andere gebruiker, wat ik ben, wat is het probleem?

Comments

  • kevin.breeden@gmail.comkevin.breeden@gmail.com Berichten: 7Verified User

    Word lid van de club en ga op dag 5 van het proberen om deze ECU opnieuw te laten flitsen op mijn Racefiets en nog steeds niet in staat om het te laten werken. Kan niemand telefonisch bereiken bij FT, lijkt FT-ondersteuning hier selectief reageert op berichten, hoewel er nu half zoveel FT-reps op de forums zijn als normale mensen. Beginnend om behoorlijk frustrerend te worden wanneer ik deze fiets weer bij elkaar moet laten brengen voor de volgende race.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt July 2019
  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Sorry voor de vertragingen, maar we zijn druk bezig geweest om de server correct te laten werken. In de hoop dat uw tuner het account zo snel mogelijk naar u kan terugsturen.

  • kevin.breeden@gmail.comkevin.breeden@gmail.com Berichten: 7Verified User

    Is er een manier om na te gaan welke licenties worden overgedragen tussen accounts aan het einde van het bedrijf? Ik weet dat het niet wordt bijgehouden in mijn persoonlijke account, maar wist niet zeker of dat aan uw kant kon worden gezien. Bedankt voor de hulp aan de telefoon vandaag, zal morgen niet weten wat er met mijn tuner is, ik heb hem vanavond gesproken

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Ja, licentieoverdrachten worden geregistreerd, maar dat is een admin-backend-deal die enige tijd kost om op te graven. Het belangrijkste aspect van de zaak is dat de licentie voor die ECU nog steeds op zijn naam staat en moet worden overgedragen aan u.

Meld je aan of registreer je om te reageren.