Tukifoorumi

lisenssin omistaa minulla, mutta se ei tunnista, kun yritän vilkkua

icy0069@hotmail.comicy0069@hotmail.com Viestejä: 6Verified User
sisään R3

Se näyttää kaikki lisensoidut ecunsa, mutta kun yritän kirjoittaa ecua, se sanoo sen omistavan toisen käyttäjän, joka on minulle, mikä on ongelma?

Kommentit

  • kevin.breeden@gmail.comkevin.breeden@gmail.com Viestejä: 7Verified User

    Liity klubiin menemällä 5. päivänä, kun yrität saada tämän ECU: n vilkkumaan Race-pyöräni päälle, ja silti pysty saamaan sitä toimimaan. FT: n puhelimitse ei voi saada käsiinsä, tuntuu siltä, että FT-tuki täällä on valikoivasti vastannut postiin, vaikka puolet FT-repeistä on tällä hetkellä kuin normaalit ihmiset. Alkaen saada melko turhauttavaa, kun minun täytyy saada tämä pyörä takaisin yhteen testausta varten ennen seuraavaa kilpailua.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu July 2019
  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Anteeksi viivästyksiä, mutta olemme olleet kiireisiä yrittäessään saada palvelimen toimimaan oikein. Toivon, että viritin voi saada tilisi siirrettyä takaisin sinulle.

  • kevin.breeden@gmail.comkevin.breeden@gmail.com Viestejä: 7Verified User

    Onko mahdollista seurata, mitkä lisenssit siirretään tilien välillä yrityksen päähän? Tiedän, että sitä ei seurata omassa tilissäni, mutta en ollut varma, näkyykö se lopulta. Kiitos tänään puhelimessasi olevasta avusta, älkää huomenna, mikä on minun virittimen kanssa, puhuin hänelle tänä iltana

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Kyllä, lisenssien siirrot kirjataan, mutta se on järjestelmänvalvoja, joka vie vähän aikaa kaivaa. Pääasiallinen näkökohta on, että lisenssi kyseiselle eculle on edelleen hänen nimensä ja että se on siirrettävä sinulle.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.