Supportforum

Server-API-godkännandefel

vtopoln@gmail.comvtopoln@gmail.com Inlägg: 2Verified User

Det går inte att logga in från applikationen och registrera min enhet i flera månader nu, installerat om flera gånger, provat på 3 olika maskiner. Samma referenser fungerar på webbplatsen. Köpte gammalt kit tillbaka 2013 som fungerade ok tills avskrivet sedan köpte ett nytt i oktober 2019, fungerade inte sedan det. Ansökan fastnat efter att ha visat detta fel och måste avlivas från task manager. Några förslag?


kommentarer

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, kommer programvaran till skärmen som ber dig logga in eller registrera dig? Är du på en PC eller Mac med Dual Boot? Tack, Jason A.

  • vtopoln@gmail.comvtopoln@gmail.com Inlägg: 2Verified User
    1. Hej Jason, tack för att du hjälpte. Ja, det visar skärmen med Registrera och logga in. När du har valt inloggning visar det detta fel och svarar inte. Jag försökte på tre olika Windows Windows-maskiner och arbetade med Kent tillbaka i oktober 2019. Verkar som att problemet fortfarande inte är löst så jag kan inte ens aktivera min enhet eller få installationsguide. Maskiner som jag har testat: Dell Desktop, Windows 10
    2. Samsung 9 Pen, Windows 10
    3. HP bärbar dator, Windows 7 w Q-server det är inte ett fall här. Jag installerade också allt som zillion gånger nu. Ingenting hjälpte.
Logga in eller registrera dig för att kommentera.