Helpforum

Server API-autorisatiefout

vtopoln@gmail.comvtopoln@gmail.com Berichten: 2Verified User

Ik kan niet inloggen vanuit de applicatie en mijn apparaat nu al maanden registreren, meerdere keren opnieuw installeren, geprobeerd op 3 verschillende machines. Dezelfde referenties werken op de website. Oude kit gekocht in 2013, die goed werkte totdat hij niet meer werd gebruikt, en vervolgens een nieuwe gekocht in oktober 2019, die sindsdien niet meer werkte. Toepassing is vastgelopen na het tonen van deze fout en moet worden gedood door taakbeheer. Suggesties?


Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, komt de software op het scherm dat u vraagt om in te loggen of te registreren? Werkt u op een pc of Mac met Dual Boot? Bedankt, Jason A.

  • vtopoln@gmail.comvtopoln@gmail.com Berichten: 2Verified User

    Hallo Jason, bedankt voor het helpen. Ja, het toont het scherm met Registreren en Inloggen. Na het selecteren van Inloggen geeft het deze fout weer en reageert niet. Ik heb het op 3 verschillende pc-Windows-machines geprobeerd en werkte al in oktober 2019 met Kent. Het lijkt erop dat het probleem nog steeds niet is opgelost, dus ik kan mijn apparaat niet eens activeren of de installatiehandleiding krijgen. Machines Ik heb het geprobeerd dat is hier niet het geval. Ik heb nu ook alles zoals ontelbare tijden opnieuw geïnstalleerd. Niets hielp.

Meld je aan of registreer je om te reageren.