Supportforum

licens ägs av mig men det känns inte igen när jag försöker blinka

icy0069@hotmail.comicy0069@hotmail.com Inlägg: 6Verified User

Det visar alla mina licensierade ecu s men när jag försöker skriva ecu det står att det ägs av en annan användare som är jag, vad är problemet?

kommentarer

  • kevin.breeden@gmail.comkevin.breeden@gmail.com Inlägg: 7Verified User

    Gå med i klubben och fortsätt på dag 5 för att försöka få denna ECU att blinka igen på min racercykel och fortfarande inte kunna få den till jobbet. Kan inte få tag på någon via telefon på FT, verkar som FT-stöd, här är det selektivt att svara på inlägget, trots att det finns hälften så många FT-reps på forumet just nu som vanliga människor. Börja bli ganska frustrerande när jag behöver få den här cykeln att sätta ihop igen för att testa före nästa omgång.

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User
    redigerad July 2019
  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Tyvärr för förseningarna, men vi har varit upptagna att försöka få servern att fungera korrekt. Hoppas att din tuner kan få kontot överfört till dig så fort.

  • kevin.breeden@gmail.comkevin.breeden@gmail.com Inlägg: 7Verified User

    Finns det ett sätt att spåra vilka licenser som överförs mellan konton på företagsänden? Jag vet att det inte spåras i mitt personliga konto men var inte säker på om det kunde ses på ditt slut. Tack för hjälp i telefonen idag, kommer inte imorgon vad som händer med min tuner, jag pratade med honom ikväll

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Ja, licensöverföringar loggas, men det är en admin-back-end-överenskommelse som skulle ta lite tid att gräva upp. Huvudaspekten i frågan är att licensen till den ecu fortfarande finns i hans namn och måste överföras till dig.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.