Helpforum

Kawasaki H2

dilou83200@hotmail.frdilou83200@hotmail.fr Berichten: 8Verified User

hallo dus hier is zoals afgesproken, ik zal een e-mail sturen op 12/10/2019 en we zijn op 16/12/2019 en tot op heden heb ik nog steeds geen antwoord van u.


Comments

  • dilou83200@hotmail.frdilou83200@hotmail.fr Berichten: 8Verified User
  • dilou83200@hotmail.frdilou83200@hotmail.fr Berichten: 8Verified User
  • dilou83200@hotmail.frdilou83200@hotmail.fr Berichten: 8Verified User

    let goed op, want het bewijst dat het probleem van jou komt, bedankt voor het geregeld

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Klik ja.

  • dilou83200@hotmail.frdilou83200@hotmail.fr Berichten: 8Verified User

    deze foutmelding wordt niet meer weergegeven, ik heb die van de eerste foto die nu altijd wordt weergegeven

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt December 2019

    U hebt een probleem met de hardwareverbinding. Geen eerste reactie betekent dat de ECU niet terug communiceert naar de software. Controleer de bedrading van de kabelboom.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Als u ook een bankharnas gebruikt, kijk dan goed naar de voorkant van de connector om te zien dat alle vier de draadpennen helemaal naar voren zijn geduwd.

  • dilou83200@hotmail.frdilou83200@hotmail.fr Berichten: 8Verified User

    Ik heb alles al gecontroleerd, denk je echt dat ik de hele fiets opnieuw zal monteren om opnieuw te controleren wat je me vertelt? neem je me als een imbeciel? het komt van jou en niet van mijn motor en van de bedrading omdat ik niets heb aangeraakt en ik dit probleem van de ene dag op de andere had. aangekomen op een tijd moet stoppen zeggen, je hebt gewonnen. Ik laat je materiaal van slechte kwaliteit vallen. zo snel mogelijk stuur ik je de autobliper terug voor de garantie en de licentie die je me verschuldigd was, ik zie later, ik bedank je niet en zoals veel mensen (verkoper) ben je de eerste om apparatuur te verkopen en wanneer deze apparatuur heeft een probleem waar je niet achter staat.

  • dilou83200@hotmail.frdilou83200@hotmail.fr Berichten: 8Verified User

    hoe wilt u dat de initialisatie van mijn ecu wordt uitgevoerd wanneer mijn licentie niet wordt herkend? Ik moet dom zijn? analfabeet? niet begrijpen?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Zoals ik al eerder zei, ontbreekt het u aan geduld in uw antwoorden zodat wij u kunnen helpen bij het oplossen van uw problemen en weigert u te luisteren naar suggesties om te helpen.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    De reden dat uw licentie niet wordt herkend, is omdat u een hardwareprobleem ondervindt dat een correcte communicatie met de software van uw ECU verhindert. Daarom heb ik vanaf het begin gezegd dat je je hardware ZORGVULDIG moet controleren. Zelfs als je het "sindsdien niet meer hebt aangeraakt" wanneer ...

Deze discussie is gesloten.