Tukifoorumi

kawasaki h2

dilou83200@hotmail.frdilou83200@hotmail.fr Viestejä: 8Verified User
sisään H2

Hei, joten tässä on sovittu. Lähetän sähköpostin 10.12.2019 ja olemme 16.12.2019, ja minusta ei vieläkään ole vastausta sinulta.


Kommentit

  • dilou83200@hotmail.frdilou83200@hotmail.fr Viestejä: 8Verified User
  • dilou83200@hotmail.frdilou83200@hotmail.fr Viestejä: 8Verified User
  • dilou83200@hotmail.frdilou83200@hotmail.fr Viestejä: 8Verified User

    tarkkaile hyvin, koska se osoittaa, että ongelma tulee sinusta, kiitos ratkaisevasta

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Napsauta kyllä.

  • dilou83200@hotmail.frdilou83200@hotmail.fr Viestejä: 8Verified User

    tätä virhesanomaa ei enää näytetä, minulla on ensimmäinen valokuva, joka näkyy nyt koko ajan

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu December 2019

    Sinulla on laitteistoyhteysongelma, ei alkuperäistä vastausta tarkoita, että ECU ei kommunikoi takaisin ohjelmistoon. Tarkista johtosarja johdotus.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Jos käytät penkkivaljaita, katso myös liittimen pintaa huolellisesti nähdäksesi, että kaikki neljä johtotappia työnnetään kokonaan eteenpäin.

  • dilou83200@hotmail.frdilou83200@hotmail.fr Viestejä: 8Verified User

    Olen jo tarkistanut kaiken, uskotko todella, että kokoan koko pyörän tarkistaakseni uudelleen, mitä sanot minulle? otatko minut imbecileksi? se tulee sinulta, ei moottoripyörältäni ja johdotuksistani, koska en koskenut mitään ja minulla oli tämä ongelma yön yli. saapuessaan kerrallaan täytyy sanoa stop, olet voittanut, että jätän huonolaatuisen materiaalisi. niin pian kuin mahdollista, lähetän sinulle takaisin takuun ja lisenssisi, jonka olet minulle velkaa, näen myöhemmin, en kiitä sinua ja kuten monet ihmiset (myyjä), olet ensimmäinen, joka myy laitteita ja kun tämä materiaali on ongelma, jota et oleta takana.

  • dilou83200@hotmail.frdilou83200@hotmail.fr Viestejä: 8Verified User

    Kuinka haluat, että ecun alustus tehdään, kun lisenssiäni ei tunnusteta? Minun täytyy olla tyhmä? lukutaidottomia? ei ymmärtää?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Kuten sanoin aiemmin, sinulla ei ole kärsivällisyyttä vastauksissasi, jotta voimme auttaa sinua vianmäärityksessä, ja kieltäydyt kuuntelemasta apua koskevia ehdotuksia.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Syy, että lisenssiäsi ei tunnisteta, johtuu laitteisto-ongelmasta, joka estää oikean tiedonsiirron ohjelmistoon ECU: stasi. Siksi olen sanonut alusta alkaen, että sinun on tarkistettava laitteesi huolellisesti. Vaikka et "ole koskenut sitä vuodesta lähtien" aina ...

Tämä keskustelu on päättynyt.