Helpforum

Server offline ???

zbutler1019@gmail.comzbutler1019@gmail.com Berichten: 1Verified User

Wanneer zal deze server op zijn? Ik heb twee fietsen met een handicap omdat we niet op de server kunnen komen. Wanneer komt dit terug?

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    U zou hier nu toegang toe moeten hebben, ongeveer 90 minuten geleden werd een update geïmplementeerd.

  • flosch737@gmail.comflosch737@gmail.com Berichten: 2Verified User

    Is de server offline? ik kan niet inloggen op de software, het zegt alert servers offline. Ik heb de nieuwste versie al geïnstalleerd

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    We hebben geen problemen met de server. Controleer uw internetverbinding.

  • flosch737@gmail.comflosch737@gmail.com Berichten: 2Verified User

    Mijn internet is prima. Misschien is het mijn locatie in Abu Dhabi. Zelfs met een VPN naar de VS maakt het geen verbinding. Voordat het goed was, wat gebeurde er?

  • nicodsx@gmail.comnicodsx@gmail.com Berichten: 1Verified User

    Hallo, ik heb hetzelfde probleem als ik verbinding maak met de software. Ik krijg een foutmelding: "foutserver Offline". Ik maak verbinding vanuit Frankrijk. Hoe het te laten werken?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Zorg ervoor dat u de nieuwste softwareversie hebt. Verwijder de software, start uw computer opnieuw op en installeer vervolgens de nieuwste versie van onze website.

  • jarazellbull@yahoo.comjarazellbull@yahoo.com Berichten: 1Verified User

    Het zegt secer offline nj Usa

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Uw laatste flits was in mei. We hebben sindsdien de server geüpgraded, dus u moet de oude software verwijderen, uw computer opnieuw opstarten en de nieuwste versie installeren.

Meld je aan of registreer je om te reageren.