Helpforum

Kan de as van de motorremsnelheid niet wijzigen

thom.godward@gmail.comthom.godward@gmail.com Berichten: 2Verified User

GSXR1000 17k82 ECU-kaart Motorremkaarten gaan slechts tot 9600 tpm en ik zou deze willen wijzigen om het volledige toerentalbereik te dekken. Wanneer ik dubbelklik en de waarde verander, wordt deze teruggezet naar de standaardwaarden wanneer ik de kaart weer open. Ik heb geprobeerd alle EB-kaarten te koppelen en vervolgens de as te wijzigen, maar deze wordt nog steeds opnieuw ingesteld nadat ik de kaart heb geopend.

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    De Engine Braking-kaarten zijn alleen instelbaar met behulp van de + of - knoppen (en hun aanpassing is beter tot stand gebracht met behulp van de % in plaats van numerieke verandering), en hun aanpassing is om veiligheidsredenen beperkt. Voor motorremmen met volledig toerentalbereik moet u de ETV-basiskaarten aanpassen, maar dit is veel gecompliceerder en not recommended until you fully understand the ramifications of mods on these maps. Ik zal wachten tot Jason in detail uitlegt hoe dit wordt bereikt.

  • thom.godward@gmail.comthom.godward@gmail.com Berichten: 2Verified User

    Ik zou liever de ETV-basiskaarten gebruiken, maar deze zijn ook beperkt tot een kleine waarde (0,93) die niet acceptabel is voor racedoeleinden. Met de R1 kon ik deze waarden veel hoger aanpassen.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik ben op zoek naar het opheffen van een aantal limieten die daar voor u zijn ingesteld, of het toestaan van RPM-asveranderingen onder de motorremtabellen. Geef me alstublieft wat tijd om dit te bekijken. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.