Tukifoorumi

Yhdysvallat kartta v eu kartta

ndm295@gmail.comndm295@gmail.com Viestejä: 35Verified User
sisään R6

Hei kaverit, olen törmännyt pieneen ongelmaan ja mietin, voisitko auttaa. Olen väläyttänyt EU Yamaha 2co r6 -laitteen rajoittamattomalla Yhdysvaltain kartalla ja kaikki menee hyvin. Olen kuitenkin menettänyt vähän vääntöä ja vääntövoimaa. kysymykseni on yksinkertainen. Käynnistävätkö eu-kartat hiukan enemmän sytytystä kuin meitä yksinkertaisesti käytettävissä olevan pumpun polttoaineen laadun vuoksi. Terveisin Steve

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Ei välttämättä. Lisäsytytysten etenemiseen markkinoiden välillä voi olla lukemattomia syitä.

  • ndm295@gmail.comndm295@gmail.com Viestejä: 35Verified User

    Koska 2c0-ecuani ei ole luettavissa, minun on yksinkertaisesti välähtää Yhdysvaltain kartta hänen päälle aloittaaksesi pallon pyörimisen, tämä on silloin, kun bhp on pudonnut. Olin utelias sää vai ei, se johtui polttoainetta koskevasta ign-kartasta. Kuinka herkkä r6 2co: n sytytyskartta, viittaavatko luvut todelliseen sytytysnopeuteen. Kiitos avustasi. Terveisin Steve

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Sytytyskarttojen arvot liittyvät sytytyksen etenemiseen, mutta luvut eivät välttämättä ole todellisia. Ne voivat olla suhteellisia perustuen ohjelmistokoodaukseen, jota Yamaha käyttää näihin arvoihin. Tämän langan siirtäminen R6-osaan, johon se kuuluu. Muista lähettää lanka oikeaan kohtaan.

  • ndm295@gmail.comndm295@gmail.com Viestejä: 35Verified User

    Anteeksi, en tajunnut, että olin MT09: ssä postitettaessa ...

  • ndm295@gmail.comndm295@gmail.com Viestejä: 35Verified User

    Saisitko sinulla kopion osake-eu-kartasta? Aivan vertailuna todella. Olen tarpeeksi onnellinen, kun valitsen Dynon Ign: n, se on vain viite todella. Jos karttoissa on muita vaikutteita, voisin viettää vähän aikaa katselemalla molempia. Vain pitää asiat turvassa. Kiitos vielä kerran avustasi. Terveisin Steve

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Voit siirtyä viritystietokantaan ja vertailla mallisi kantatiedostoa.

  • ndm295@gmail.comndm295@gmail.com Viestejä: 35Verified User

    Huomenta kaverit, juuri valmistautumassa pelaamaan hyvää 2co-kartoituksella ja olen joutunut ongelmaan. ECU-lisenssi näyttää vioittuneelta. Viesti pyytää minua ottamaan yhteyttä tukeen. Yritin mennä naimisiin toisen lisenssin kanssa, mutta turhaan. tilini tiedosto on 06d123742 2co yam r6, en voi näyttää liittää häntä tähän viestiin. Terveisin Steve

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Valitettavasti viime yönä tapahtui tietokantasovelluksen kaatuminen, joka aiheutti ongelmia joidenkin lisenssien kanssa. Lisenssisi on nollattu, sinun pitäisi olla hyvä mennä. Pahoittelut aiheista.

  • ndm295@gmail.comndm295@gmail.com Viestejä: 35Verified User

    Ei ongelma, kiitos myös sähköpostista. Elämä on hyvää :) Terveisin Steve

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.