PC-polttoaineen tuonti
jtingram@msn.com
sisään V-MAX
Ei voi saada pc-polttoaineen tuontia toimimaan. Saan jatkuvasti virheellisen "x-akselin tiedot löytynyt" -virheen.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
PC-tiedosto on vioittunut, siksi virheilmoitus tapahtuu.
Yritin 4 erilaista pc-karttaa ja 3 erilaista kuvaa sama asia tapahtuu. Kuinka korjaan sen?
Hei, Jotain tapahtui missä PC Fuel Import lakkasi toimimasta. En ole varma kuinka se tapahtui, mutta olen nyt korjannut sen sinulle. Kiitos, Jason A.
Mikään ei muuttunut päähäni, silti tekemällä täsmälleen samaa.
Hei, Sinun on käynnistettävä ohjelmisto uudelleen ja aloitettava upouusi tiedosto tuning suite -ohjelmistosta, jotta korjaus onnistuu. Kiitos, Jason A.
Eivät silti toimi. Minulla oli ystävä kokeillut sitä tietokoneellaan, eikä se toimi myöskään hänelle. Hän käski kopioida ja liittää PC-kartan ja käyttää sitä tällä tavalla. Haluaisin mieluummin, että se toimisi niin kuin sen pitäisi.
Hei, mitä osanumerotiedostoa käytät? Kiitos, Jason A.
Hei, testasin sen uudestaan 2S3-8591A-00-tiedostolla ja se toimi jälleen minulle. Aloitin varastotiedostosta ja ladasin PC-polttoainekartan Dynojets-verkkosivustolta. Kiitos, Jason A.
Kaikki us-versiot rajoittamattomat ja varastossa. En voi käyttää dynojetin yleistä salamaa. Ehkä se on ongelma, jota käytin automaattisen virityksen avulla mukautetun kartan luomiseen.
Voi ja en voi saada linkkikarttoja toimimaan joko vain saamaan punaisen ympyrän viivalla sen läpi.
Hei, Sinun täytyy tehdä jotain väärin tai käyttää väärää PC-tiedostoa, koska se toimii minulle 100%. Jos en pysty luomaan ongelmaa uudelleen, en voi auttaa sinua. Kun olen palannut toimistoon ensi viikolla, voimme yrittää asettaa ajan, jonka kauko-ohjaan tietokoneellesi, ja nähdä, mitä tapahtuu, jos haluat. Kiitos, Jason A.
Kyllä, se olisi mahtavaa! Voisitko vain ampua minulle sähköpostia, kun se on käytettävissäsi. Kiitos
Hei, olen nyt toimistossa ja ammutan sinulle sähköpostin. Kiitos, Jason A.