2020 R1 Knippert
jason@ftecu.com
Hallo, we zijn nog steeds bezig met het voltooien van onze 2020 R1-flitser. We hebben veel tegenslagen gehad, maar het staat bovenaan onze takenlijst. Ja, de ECU kan worden geflitst, nee ik heb geen tijdschema. Wees geduldig en we zouden over een paar maanden een soort update voor iedereen moeten hebben. Zodra we het product hebben voltooid, zie je het op de voorpagina van onze website en zal ik dit bericht updaten. Bedankt, Jason A.
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
Dat is geweldig nieuws om Jason te horen. Ik kijk ernaar uit om een Race-pakket te krijgen zodra het beschikbaar komt.
Misschien in 2024
We zijn nog steeds hard aan het werk, even geduld.
Elke update over het knipperen van de ecu?
Yamaha schiet te hulp. Yamaha heeft een update uitgebracht die de ECU ontgrendelt voor EU / UK / AUS-fietsen. Ik koop bij degene die de Flash met EU-kaarten als eerste uitbrengt.
Hallo, Hebt u de update van uw ECU al gedaan? Bedankt, Jason A.
Hallo Jason, nee nog niet, lokale tuners in Australië/VK en de VS bieden de update, flash-service en tuning aan. Wacht nog steeds op doe-het-zelfservice, zodat ik het zelf kan kopen en doen. Wilde je dat ik je in contact bracht met jongens die al geüpdatet en geflitst hebben?
Post de details van de jongens die 2020 R1 hebben geflitst, bedankt
jongens van XPlane R1 Custom Tuning hebben het gedaan en Platinum Motorcycles Dyno & Suspension in Australië
Hallo, enig geluk met de flits? Ik maak me behoorlijk zorgen omdat ik een 2021 r1 heb en nog niets voor de 2020 zie ...
1 jaar, wacht nog steeds op FTecu flash
Al vooruitgang met de flits Jason?
Hallo Jason, enig nieuws met de flitser? Bedankt.
Hallo allemaal, Hier wordt nog aan gewerkt. Er zijn belangrijke omstandigheden geweest die de ontwikkeling tegenhouden. Zodra het uitkomt wordt het bekend gemaakt. Bedankt allemaal voor jullie geduld.
Hallo Octavio, heb je een geschatte tijd hiervoor? Bedankt.
Hier wordt nog aan gewerkt. Zodra het is uitgebracht, wordt het aangekondigd.
Is er nog nieuws voor ons die nog steeds wachten?
FTECU wordt steeds erger.......