B34-9591A-10 (EU) / B34-9591A-00 (EU)
vencemotosport@gmail.com
sisään FZ / MT 07
Hei, kirjoitin version -10 ... -00, muutin kaksi pistoketta ECU-liittimeen Yamahan suosittelemana. Moottoripyörästä kyllästyy noin 8000 rpm. onko sinulla ratkaisua? Yritin osakekannat ja rajoittamaton, se on sama. Tämä on manipulointi, jonka olen jo suorittanut kahdelle muulle mt07: lle ja joka toimi hyvin. kiitos avustasi liitteenä menetelmä yamaha
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Suomalainen
Englanti
arabialainen
Kiinalainen
Hollannin kieli
Ranskan kieli
Saksan kieli
heprealainen
hindi
italialainen
japanilainen
Korealainen
Kiillottaa
Portugalin kieli
Venäjän kieli
Espanja
Ruotsin kieli
Kommentit
Hei, johdotitko pyöräsi vaihtamaan sen 35 kW: sta 55 kW: n rajoitettuun pyörään? Olen hämmentynyt miksi teit tämän muutoksen. Kiitos, Jason A.
Hei, olen uusi täällä ja haluaisin tietää, kuinka B34-9591A-10 flash-valaisin 35 kW:sta 55 kW:iin. Pitäisikö minun muuttaa johtosarjaa yamahan suosittelemalla tavalla? Kiitos
Hei, en ole täysin perehtynyt rajoitettuihin EU-moottoripyöriin. Voit yrittää kääntää johdotuksen ja flash pyörän, koska pyörän ohjelmointinastat ovat erilaisia kuin Yamaha suosittelee vaihtamista. En kuitenkaan ole varma, olisiko se ratkaisu. Terveiset
@sander.kwastt@icloud.com Tämän mainitsin. En ole varma, auttaisiko tämä vai ei, koska en tunne sitä. Terveiset