2019 ZX6R Kawasaki -polttoainetaulukot
Hei, Micah Shoemaker täältä AF1 Racingiltä. Viritän 2019 ftecu-varustettua Kawasaki ZX6R -laitetta ja törmäsin muutamiin aiheisiin, joita en ole nähnyt ftecun lähettämissä keskusteluissa tai videoissa. Olen käyttänyt tuotteitasi aiemmin, mutta erityisesti tämä pyörä ja tämä ohjelmisto jättävät minulle joitain kysymyksiä. Yhdistäen polttoainetaulukoita menetelmä ei vaikuta olevan sama kuin muut virittämäni pyörät. Kun valitset muokattavan polttoainetaulukon ja napsautat sitten linkkitaulukoita, se kehottaa valitsemaan vasemmasta valikosta. Kun ylimääräiset taulukot on valittu ja sanoa plus tai miinus 5% muokattu tietyssä datapistesarjassa, ei muutu muiden taulukoiden datapisteitä, eli yhdistän ne väärin tai jokin ei toimi oikein. Minulla on myös terminologinen kysymys, tämä ecu sisältää sylinterit 1-4 L- ja H-injektorilla. Ensimmäinen arvaukseni oli, että tämä viittasi alempiin vs. ylempiin injektoriin, mutta kaikki polttoainekartat, kuten "sylinteri 1 L ja sylinteri 1 H", osoittavat samaa arvot? Vaikka luulen, että on täysin mahdollista, että ruiskuttajat polttavat saman verran polttoainetta samanaikaisesti, se ei ole se mitä tunnen. Toivottavasti tämä kysymys löytää oikean henkilön micah@af1racing.com on minun (virittimen) sähköpostiosoite, jos suora yhteys on parempi