Det går inte att ladda ner ny fil från offentliga bilder
mail_paulkp@yahoo.com
i ZX 10
Hej När jag försöker ladda ner en ECU-bild via filhanteraren får jag fel: Obehörig åtkomst. Jag har fäst en skärmbild
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
Hej, Händer detta bara med den här specifika filen för dig? Eller är det vilken fil du försöker ladda ner? Tack, Jason A.
Hej Jason Jag försökte ladda ner filen för 2019 ZX10R EU Obegränsat när felet uppstod. Det verkar hända med alla ZX10 R-filer 2019. Testat med några andra nu och samma sak ...
Det verkar som om jag kan ladda ner Yamaha R1-filer, men inte ZX10
När jag försöker ladda ner har jag rätt USB-kabel ansluten, 6 stift för Yamaha och 4 stift för Kawasaki
Hej, jag försökte öppna varje ZX10-fil 2019 och var obegränsad och jag hade inga problem. Kan du försöka avinstallera och installera om programvaran på din dator? Tack, Jason A.
Hej, har försökt avinstallera via Windows-kontrollpanelen, startat om maskinen, laddat ner setup.exe och kört den .. Intressant nog öppnade det programvaran utan att fråga efter mitt användar-ID eller lösenord. nedladdning av ZX10-fil samma fel: Obehörig åtkomst. ? Kommer att försöka avinstallera och ta bort Flashtune-mappen, jag har mina ecu-bilder säkerhetskopierade någon annanstans.
Ok, hittade fixen ... Det verkar som om det var en time-out i nätverket. Jag har använt en snabbare internetuppkoppling, 4g kontra den långsamma adsl på kontoret och det fungerade
Hej, glad att höra att du har ordnat det. Tack, Jason A.