Helpforum

Lage RPM en IDLE tuning

robertrynd@gmail.comrobertrynd@gmail.com Berichten: 18Verified User

Hallo, ik heb een MWR-filter, deksel, volledige akra ti w / baffle verwijderd en geen kat op een 2018 XSR700. Speel nu al een paar maanden met de actieve melodie van FTECU en kom wat vragen / bevindingen tegen. De basislijn die ik gebruik is Yamaha 2018 MT07 Base onbeperkt met PCV-kaart geüpload. De PCV-kaart van de power commander-website die ik gebruik is: M22-065-008 akra uitlaat DNA-filter en deksel Eerste probleem: Vastlopen na verschillende "reddingen". Ik heb autotune uitgeschakeld, dus trek ik de kaart na een rit, maak hem glad en sla hem op. Het lijkt erop dat ik autotune-kaarten bewaar, na ongeveer 5-6 runs na de basislijn wordt het stationair draaien erg ruw en begint het vast te lopen. Is dit te wijten aan het feit dat feedbacklussen met een laag toerental te langzaam zijn? Kan ik wijzigen waar het automatisch afstemmen "start" door de ondergrens in te stellen op Activation Limit_1 RPM rev / min van 1000 tot 2000? Tweede vraag (valt mogelijk buiten het bereik van FTECU): kan het stationair op de XSR700 / MT07 elektronisch worden verhoogd? Of is het veilig om het stationair te veranderen door de gashendel te veranderen? Derde vraag: Maakt het uit met welke basiskaart ik begin als ik autotune gebruik en correcties opsla? (beperkte of onbeperkte basiskaart) Bedankt! Hulp wordt zeer op prijs gesteld. Beroven

Comments

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

Hallo, 1: Ja, u kunt de activeringslimieten en al het andere instellen op precies wat u wilt. Als je zegt dat autotune is uitgeschakeld, bedoel je de live correctiemodus? 2: Elektronisch is er geen goede manier om het te doen, anders dan op een FZ / MT10, R1, R6, enz ... Je kunt de stelschroef proberen en kijken of dat iets voor je doet. 3: Ja, de baseline map doet ertoe, omdat Active Tune en een PC Fuel Map alleen het tanken aanpassen. Uw basiskaart gebruikt nog steeds de ontstekingstabellen, ECU-instellingen en ECU-modules die in het bestand zijn ingesteld. Bedankt, Jason A.

• robertrynd@gmail.comrobertrynd@gmail.com Berichten: 18Verified User

Hallo Jason, bedankt voor de snelle reactie. 1: Ja, u kunt de activeringslimieten en al het andere instellen op precies wat u wilt. Als je zegt dat autotune is uitgeschakeld, bedoel je de live correctiemodus? Ja, de live correctiemodus is uitgeschakeld. Ik neem de fiets voor een run, sluit aan, pak de wijzigingen uit en sla ze op / flash ze. Na een paar runs wordt het stationair draaien erg slecht. Is Autotuned ingeschakeld en wordt de basiskaart voortdurend bijgewerkt en opgeslagen?

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

Hallo, met de Live Correction-modus ingesteld op ENABLED past het automatisch de wijzigingen toe die het tijdens het rijden ziet, maar slaat het niet op in de daadwerkelijke basiskaart totdat u het aansluit en handmatig opslaat zoals u nu bent. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.